سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جایگاه شورای نگهبان، مصاحبه با نسیم زنجان
برچسب ها: اخبار (756)، مصاحبه ها (18)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: وظیفه شورای نگهبان، مقابله با نفود عناصر سست عنصر و بی صلاحیت در مجلس است.

حجت الاسلام  والمسلمین سید عمران حسینی نسب ، امام جمعه شهر دندی در مصاحبه با خبرنگار  نسیم زنجان ، در رابطه با دلیل هجمه به شورای نگهبان پس اعلام نتایج تایید صلاحیت کاندیداهای ثبت نام کننده برای مجلس دهم ، گفت: دلیل هجمه به شورای نگهبان پاسداری از اسلامیت و جمهوریت نظام توسط این شورا است ، چون که این شورا هیچ گاه  زیر بار قانون شکنی نرفته است .

امام جمعه شهر دندی، مهمترین دلیل  ثبت نام گسترده در انتخابات  را تلاش برای  عبور عده ای از افراد برخی جناحها از فیتلر شورای نگهبان دانست و افزود :  اگر حداقل یک نفر از اعضای این جناح ها رد صلاحیت می شد  یک نفر دیگر را جایگزین می کردند و از طرف دیگر می توانند رد صلاحیت ها را بهانه ای برای فشار بر علیه شورای نگهبان کنند.

 وی، تصریح کرد : این حداقل توقع از شورای نگهبان است که کسانی را که در فتنه 88 حضور داشتند را رد کند،  چرا که آنها در زمان فتنه با تمام وجود برعلیه ارزش های اسلامی و قانون اساسی و رکن مترقی آن یعنی ولایت فقیه حمله کردند و الان چطور می توانند از قانون اساسی پاسداری کنند.

حجت الاسلام  والمسلمین سید عمران حسینی نسب ، گفت : توصیه ما این است که اولا  قانون یک فرصت به هر کدام از کاندیدها داده که اعتراض کند تا دوباره بررسی کنند ، لذا آنها را به جای اتهام زنی  تشویق به رعایت قانون می کنیم ، زیرا این ها کسانی هستند که شعار قانون مداری شان گوش فلک را کر کرده است و  ثانیا کسانی که رد صلاحیت ها را بهانه برای فشار برعلیه شورای نگهبان قرار می دهند اگر دقت بفرمایند یک دلیل آمار زیاد رد صلاحیت ها ثبت نام گسترده است که می توانند با مراجعه به  آمار ثبت نام دوره های گذشته آن  را نگاه کرده و مقایسه کنند.

امام جمعه  شهر دندی، ادامه داد :وظیفه شورای نگهبان، نگهبانی و پاسداری از انقلاب و مقابله با نفود عناصر سست عنصر و بی صلاحیت در مجلس است و هیچ وقت در برابر فشارها کوتاه نیامده است.

وی ، افزود : قانون همه چیز را مشخص کرده و ملاک قانون اساسی است و آنهایی که می خواهند قانونگذار باشند باید خود الگوی دیگران در رعایت قانون باشند.
حسینی نسب ، تصریح کرد :  اگر هیئت های اجرایی که منتخب همین استانداران محترم و معترض است به مسئولیت واقعی خود عمل می کردند و در بررسی صلاحیت ها دقت می کردند و ثبت نام های فله ای را فله ای تایید نمی کردند  این همه فشار و هجمه بر شورای نگهبان تحمیل نمی شد.

امام جمعه شهر دندی ، گفت : البته فتنه گران و افراد ناصالح از فیتلر مردم با بصیرت رد نخواهند شد و مردمی که نه دی را خلق کرده به فتنه گران رای نخواهد داد.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 دی 30
زمان : ساعت 12:16 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377665
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا