سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مصاحبه با شمیم ماهنشان، اجرای برجام
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: در مذاکرات، دشمن چیزی از کیسه خود به ما نبخشید، بلکه در مواردی از حقوق خود گذشتیم تا در جای دیگرحقوق خود را بگیریم.

حجت الاسلام حسینی نسب: علاج همه مشکلات کشور نه در لغو تحریم ها بلکه در اقتصادی مقاومتی است.

«حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب» امروز در گفت و گو با خبر نگار شمیم ماهنشان با شاره به لغو تحریم ها اظهارکرد: اگر لغو تحریم ها به واقعیت برسد و عملیاتی بشود و دشمن از یک طرف تحریم ها را لغو و از جای دیگر اعمال نکند موجب خوشحالی است و کسی با این کار مخالف نیست.

 وی افزود: تحریم های ظالمانه ای که دشمن اعمال کرده بود بر اساس mpd یا همان بررسی ابعاد احتمالی فعالیت نظامی هسته ای ایران بود و تنها کاری که غرب برای ما انجام داد دروغ دوازده ساله خود را پس گرفت و حق هسته ای ایران را پس از سالها بحران ساختگی به رسمیت شناخت.

امام جمعه شهردندی گفت: لذا دشمن چیزی از کیسه خود به ملت ایران نبخشیده که ذوق زده شویم بلکه در جاهایی از حقوق خود گذشتیم تا حقوق غارت برده شده خود را بگیریم، ما از غنی سازی 20 درصد به 4 درصد تنزل کرده ایم، 14 هزار سانتریفیوژ را غیرفعال کرده ایم تا دشمن میلیاردها دلار از دارایی های ایران را که چندین سال غصب کرده بود را آزاد کند.

حجت الاسلام حسینی نسب اظهار کرد: از طرف دیگر آنها می توانند به بهانه های دیگر از جمله تروریسم، حقوق بشر، حمایت از مقاومت، تولید موشک تحریم های دیگری اعمال کند همانطور که همین امروز چندین شخص و شرکت ایرانی را تحریم کردند.

وی افزود: همانطور که آنها در بودجه سال آینده خود آورده اند برای کسانی که از پنج سال گذشته وارد ایران شده اند محدودیت ورود به آمریکا در نظر گرفته شده است این یعنی تحریم، چرا که در این صورت تجار و سرمایه گذارانی که قصد مسافرت به ایران و سرمایه گذاری در ایران داشته باشند از این کار منصرف خواهند شد و به فرض هم که قبول کنیم این مصوبه نقض برجام نیست، ولی یک نوع تحریم است.

امام جمعه دندی با اشاره به دشمنی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: در کدام کشور اجازه داده شده که فعالیت هسته ای آنها 25 سال زیر نظر دشمن باشد در حالی که آمریکا از رژیمی چون اسرائیل حمایت می کند که پروتکل الحاقی پیمان منع گسترش سلاح های اتمی را امضا نکرده و به هیچ یک از قوانین بین المللی پایبند نیست.

حجت الاسلام حسینی نسب اظهارکرد: البته می توان این گونه برداشت کرد که اینها 25 سال نظارت بر فعالیت هسته ای ایران را بخاطر نگرانی از فرمایش مقام معظم رهبری که فرمود تا 25 سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت، در نظر گرفته اند اما انشاالله فرمایش رهبر معظم انقلاب حداکثر زمان است و به امید پروردگار این غده سرطانی بزودی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

وی با اشاره به یادآوری چند نکته افزود: دشمنی دشمن برای ما روشن است و همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرموده اند، مساله ای هسته ای بهانه است و دشمنان با انقلاب ما مخالفند و طبق فرمایش قرآن کریم “وَلَن تَرْضَى عَنکَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ؛ و هرگز یهود و نصارى از تو خشنود نخواهند شد تا آنکه از آیین آنان پیروى کنى” لذا نباید به دشمن اعتماد کرد و دشمنی ها را فراموش کرد.

امام جمعه دندی گفت: طبق فرمایش رهبر انقلاب اسلامی ما به دشمن اعتمادی نداریم و رفتار و مواضع دشمن را در مورد برجام هوشیارانه رصد می کنیم.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: باید مسئولان کشور باور کنند که مشکلات کشور فقط با لغو تحریم ها بر طرف نمی شود بلکه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری را که برگرفته از قرآن و روایات است، با جدیت تمام پیگیری کنند.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 دی 28
زمان : ساعت 1:11 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377731
بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا