سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 94/10/25
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: تدین و پاینبدی به ارزشهای اسلامی یکی دیگر از معیارهای انتخاب اصلح است.

حجت الاسلام حسینی نسب: در گذشته بعضیها می گفتند، می توان بر علیه خدا تظاهرات کرد، یا امام معصوم را استیضاح کرد! لذا باید در رأی دادن به کاندیداها دقت کرد.

خطیب جمعه دندی: فرار شاه در 26 دی 57 آخرین ضربه ملت ایران به حکومت پهلوی بود.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با اشاره به آغاز اجرای برجام از 26 دی گفت: در اولین اقدام باید تحریم‏های موجود علیه ایران برداشته ‏شود.

امام جمعه دندی با بیان اینکه غرب در مقابل آزمون ملت ایران واقع شده است، گفت: بعد از 12 سال مذاکره آمریکا و غرب با ایران اسلامی باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا دشمنان در آزمون ملت ایران قبول خواهند شد یا دوباره عهدشکنی خواهند کرد؟


خطیب جمعه دندی با اشاره به بهره ‏برداری از فازهای 15 و 16 پارس جنوبی گفت: این طرح که توسط قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران و با تکیه بر نیروهای داخلی به بهره برداری رسیده ، نمونه بارز اقتصاد مقاومتی و خودکفایی ایران اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی نسب به بازداشت ده نظامی متجاوز آمریکا به آبهای سرزمینی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: هر چند که ورود آنها به آبهای ایران غیرعمدی تشخیص داده شد و با عذر خواهی آمریکا آزاد شدند ولی آمریکا دو پیام دریافت کرد: اول اینکه نیروهای مسلح ایران به‏ویژه سپاه‏ پاسداران اشراف کاملی بر مرزهای آبی کشور دارد . دوم اینکه این گونه کارها هر چند غیرعمدی، ربطی به برجام ندارد و برجام یک توافق با تعهدات است نمی تواند بهانه‏ای برای چشم‏پوشی از نقض حاکمیت ملی کشور توسط بیگانگان باشد.

امام جمعه دندی به تحلیل بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم پرداخت و گفت: عمده بیانات ایشان در دو بخش فتنه 88 و انتخابات بود.

خطیب جمعه دندی گفت: با توجه به بیانات رهبرمعظم انقلاب، آمریکا که در چند کشور، انقلاب رنگی را تجربه کرده بود و برای برجسته کردن اعتراضات یک رنگ هم مشخص می کرد، می خواست همین را در کشور ما نیز پیاده کنند که از ملت با بصیرت تو دهنی خوردند.

حجت الاسلام حسینی نسب در ادامه به تحلیل بخش دوم بیانات رهبری انقلاب یعنی موضوع انتخابات پرداخت و گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، انتخابات یک نفس تازه دادن به ملّت ایران است.

امام جمعه دندی گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند: افرادی که نمی توانند کاندیدای اصلح را بشناسند به کسانی که از او حمایت می کنند نگاه کنند و اگر حامیان او افراد مومن، متدین و انقلابی هستند به انتخات آنها اعتماد کنند.

خطیب جمعه دندی در ادامه مباحث هفته های گذشته در مورد معیار انتخاب اصلح گفت: سومین معیار برای انتخاب اصلح این است که کاندیدای نمایندگی باید متدین و پایبند به ارزشهای اسلامی باشد.

امام جمعه دندی گفت: باید به افراد متدین رأی داد چرا که در گذشته بعضی ها، بعنوان نماینده و یا مسئول می گفتند حتی بر علیه خدا نیز می توان تظاهرات کرد یا امام حسین علیه السلام و امام زمان عجل الله تعالی فرجه می توان استیضاح کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب به فرمایشات امام و رهبری در این باره اشاره کرد و گفت:  امام خمینی ره می فرماید:«مردم شجاع ایران با دقت تمام به نمایندگانی رای دهید که متعبد به اسلام، وفادار به مردم باشند .»
امام خامنه ای نیز می فرماید: نماینده باید متدین باشد. آدم متدین، احتمال خیانتش کم است. آن متدین هایی که یک ‏وقت دچار لغزش می‏شوند، اول تقوای خودشان را از دست می‏دهند، بعد این لغزش به سراغ آنها می‏آید. پس باید متدین و باتقوا هم باشند تا بتوانید برای کارهای این کشور به آنها اعتماد کنید.

امام جمعه دندی همچنین با اشاره به 26 دی سالروز فرار شاه از ایران گفت: این روز، روز شادی ملت ایران است و در حقیقت آخرین ضربه ملت به حکومت پهلوی بود که بعد از یک ماه انقلاب پیروز شد.

خطیب جمعه دندی از امضای قراردادننگین کمپ دیوید و به رسیمیت شناختن رژیم صهیونیستی به عنوان صحه گذاشتن بر تجاوزات و پایمال کردن حقوق مردم فلسطین یاد کرد و آن را قرادادی شرم آور نامید.

حجت الاسلام حسینی نسب به روز غزه اشاره کرد و گفت: روز غزه مانند روز جهانی قدس فرصتی است که فریاد مظلومیت و حق‏طلبی مردم مظلومش به گوش جهانیان برسد.

امام جمعه دندی با گرامیداشت 27 دی سالروز شهادت فدائیان اسلام، از حجت‏الاسلام والمسلمین نواب صفوی، طهماسبی، واحدی و ذوالقدر بعنوان مبارزان انقلابی یاد کرد که نزد خداوند غرق نعمتند.

خطیب جمعه دندی همچنین سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری علیه السلام تبریک و وفات حضرت معصومه سلام الله علیها را تسلیت گفت.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 دی 25
زمان : ساعت 2:8 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377679
بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا