سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی94/10/18
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر

امام جمعه دندی: اعدام شیخ نمر توسط عربستان جهت سرپوش گذاشتن به جنایات خود در یمن و بحرین، مقابله با بیداری اسلامی در منطقه و ترس از ظهور شخصیتی همچون سید حسن نصرالله در عربستان بود.

حجت الاسلام حسینی نسب: یکی دیگر از معیارهای انتخاب اصلح توجه مردم به حامیان و اطرافیان کاندیداهاست.

حجت الاسلام حسینی نسب با محکوم کردن به شهادت رساندن شیخ نمر گفت: این روحانی و رهبر شیعیان عربستان هیچ گناهی نداشت جز عدالت خواهی و حق طلبی و آگاه سازی مردم.

امام جمعه دندی گفت: حکام عربستان به جهت سرپوش گذاشتن به جنایات خود در یمن و بحرین، مقابله با بیداری اسلامی در منطقه، و ترس از ظهور شخصیتی همچون سید حسن نصرالله در عربستان او را به شهادت رساندند.

خطیب جمعه دندی با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی و سازمان حقوق بشر در قبال این جنایت گفت: اگر یکی از این جنایتها در یکی از کشورهای مخالف آمریکا رخ می داد، قطعا آمریکا و مدعیان حقوق بشر ماه ها بر روی آن مانور می دادند اما چشم خود رابه این جنایت بسته اند. 


حجت الاسلام حسینی نسب گفت: جنایت عربستان در حوزه داخلی و اعدام شیخ نمر و حمله به یمن و استفاده از بمب خوشه ای در حوزه خارجی حاکی از بیگانه بودن آل سعود از حقوق بشر است.

امام جمعه دندی با محکوم کردن حمله عمدی عربستان به سفارت ایران در یمن گفت: قطعا قطره قطره خونهای بی گناه مسلمانان چون سیل خروشان حکام عربستان را غرق خواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در بخش اول سخنان خود نماز جمعه را قرار گاه ایمان، اخلاق، تقوا و بصیرت معرفی کردند.

امام جمعه دندی گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، قرارگاه نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است که امام جمعه فرماندهی آن را بر عهده دارد.

خطیب جمعه دندی به بخش دوم فرمایشات رهبری انقلاب در جمع ائمه جمعه سراسر کشور اشاره کرد و گفت: مساله انتخابات و تبیین مصادیق حق الناس در انتخابات بخش دوم فرمایشات مقام معظم رهبری بود.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: طبق بیانات رهبرانقلاب، حفظ امانت، پذیرش افراد صالح، رد افراد ناصالح، پذیرش نتیجه انتخابات، دقت در معرفی کاندیدا در فهرستهای انتخاباتی از مصادیق حق الناس است.

امام جمعه دندی در ادامه بیان معیار کاندیدای اصلح در این هفته به دومین معیار انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از معیارهای انتخاب اصلح توجه مردم به حامیان و اطرافیان کاندیداهاست.

خطیب جمعه دندی با گرامیداشت قیام مردم قم در 19 دی سال 1356 گفت: قیام مردم قم تحرک عظیمی در صحنه انقلاب بوجود آورد که نشانگر بصیرت و دشمن شناسی مردم بود.

حجت الاسلام حسینی نسب سالروز شهادت شهید احمدی روشن را گرامی داشت و گفت: هدف از ترور دانشمندان هسته ای جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشور بود اما دشمنان می دانند که توسعه کشور منحصر به یک فرد نیست و از خون شهدای هسته ای هزاران دانشمند بوجود می آید.

امام جمعه دندی با اشاره سالروز انتصاب مقام معظم رهبری به امامت جمعه تهران توسط حضرت امام خمینی ره گفت: طبق فرمایش حضرت امام خامنه ای مدظله العالی نماز جمعه لیلة القدر انقلاب اسلامی است.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 دی 18
زمان : ساعت 2:33 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377760
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا