سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 94/10/11
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: آمریکا دشمن دیرینه ملت ایران است و به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست.

حجت الاسلام حسینی نسب: بی حجابی زن به معنای آزادی زن نیست بلکه آزادی مردان هوس ران است.

خطیب جمعه دندی: نماینده باید بصیر و دشمن شناس باشد و نسبت به فتنه و فتنه گران موضع شفافی داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به سالروز کشف حجاب توسط رضاخان پهلوی گفت: کشف حجاب سوغات رضاخان از غرب بود و در هرجامعه ‏ای، راه مبارزه ساده و آسان با دین، بی حجابی و آزادی مسائل جنسی است.
خطیب جمعه دندی گفت: بی حجابی زن به معنای آزادی زن نیست بلکه آزادی مردان هوس ران است که بر اثر بی غیرتی برخی مردان بوجود می آید.
امام جمعه دندی با بیان اینکه پاپ 7000 کشیش را دعوت کرده و از آنها راه حل خاموش کردن چراغ اسلام را خواست، گفت: هفت هزار پیشنهاد برای پاپ آوردند و از آن هفت هزار پیشنهاد، یک پیشنهاد انتخاب شد وآن هم این بود که " اگر می خواهید چراغ دین خاموش شود، تمام دختران و زنان مسلمان را نیمه عریان بیرون بکشانید. همین که مردان مسلمان این پیکرهای نیمه عریان را دیدند و رابطه برقرار کردند، کم کم چراغ اسلام خاموش می شود.

حجت الاسلام حسینی نسب با تشکر از حضور مردم انقلابی و با بصیرت در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی و قدردانی از صدا و سیما بخاطر پخش برنامه های مستند به این مناسبت، گفت: وزیر خارجه سابق آمریکا می گوید: در ایام فتنه،تیم من در وزارت خارجه در پشت صحنه، تماس‏هاى مستمرى با فعالان در داخل ایران برقرار مى‏کرد.
امام جمعه دندی با انتقاد از کسانی که می خواهند دشمنی ها و کینه های آمریکا را به فراموشی بسپارند، گفت: آمریکا، همان دشمن دیرینه ملت ایران است و به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست و به بهانه آزمایش موشک توسط ایران می خواهد دوباره ایران را تحریم کند که جمعا یازده شخص و شرکت به بهانه ارتباط با برنامه موشکی ایران تحریم شوند.
خطیب جمعه دندی گفت: از اول مذاکرات ایران اعلام کرده بود که توان دفاعی ایران قابل مذاکره نیست لذا باید در مقابل سیاستهای خصمانه آمریکا ایستادگی کرد و نامه رئیس جمهور به وزیر دفاع در همین راستا بود.
حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به اینکه بنا دارد هر هفته تا انتخابات به ویژگی های نماینده مجلس اشاره کند، گفت: یکی از ویژگی های نماینده این است که باید بصیر و دشمن شناس باشد و نسبت به فتنه و فتنه گران موضع شفافی داشته باشد.
امام جمعه دندی با اشاره به سالروز حماسه هویزه و روز شهدای دانشجو گفت: حماسه خونین هویزه به‏ دست دانشجویان پیرو خط رهبری و به فرماندهی‏ دانشجوی شهید، سیدحسین علم‏الهدی بوجود آمد و شهدای دانشجو الگوی مقاومت برای دانشجویان در مقابل تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن هستند که با دستانی خالی حماسه آفریدند و مظلومانه به شهادت رسیدند.
خطیب جمعه دندی به پیام تاریخی حضرت امام خمینی ره به گورباچف اشاره کرد و گفت: نامه امام دعوت به توحید و بازگشت به فطرت بود و نامه های مقام معظم رهبری به جوانان اروپا نیز در همین راستا و دعوت به شناخت اسلام واقعی است.
حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به هفته ثبت احوال، از افزایش ازدواج و تولد فرزند در منطقه انگوران ابراز خوشحالی کرد و گفت: در مقایسه با هفت ماه اول سال گذشته، ازدواج 49درصد و تولد فرزند 5 درصد در بخش انگوران افزایش داشته است.
امام جمعه دندی همچنین با گرامیداشت جهان پهلوان تختی، با اشاره به آغاز سال جدید میلادی از شهدای اقلیت های دینی در هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.





نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 دی 11
زمان : ساعت 1:53 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377678
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا