سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نمازجمعه 94/9/27
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: کشتار شیعیان در نیجریه نمادی از شیعه ‏هراسی است.
حجت الاسلام حسینی نسب: در واکنش به مصوبه مجلس آمریکا، وزارت خارجه از کرامت ایران و ایرانی دفاع کند.

 حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی مساله دردناک نیجریه  و کشتار شیعیان و دستگیری رهبر جنبش اسلامی نیجریه اشاره کرد و گفت: این کار مایه تاسف و اندوه فراوان آزاداندیشان جهان، مسلمانان و ازجمله شیعیان جهان شده است.

امام جمعه دندی گفت: بدون ‏تردید، این حمله جنایتکارانه که نمادی از شیعه ‏هراسی و نشانی از پاک‏سازی مذهبی به همراه دارد، نزد همه انسان‏های آزاده جهان که برای کرامت انسانی، آزادی اندیشه و آزادی مذهب احترام قائلند، محکوم و مردود است.

 خطیب جمعه دندی گفت: 60 درصد، نیجریه ‏را مسلمانان تشکیل می‏دهند  و این حمله دست‏کم 300 نفر شهید و ده‏ها تن دیگر زخمی شدند. تأسف‏بارتر این‏که این جنایت هولناک توسط ارتش و نظامیان انجام شده است که خود باید حافظ مال و جان و نوامیس ملت باشند.

حجت الاسلام حسینی نسب به مصوبه مجلس آمریکا علیه ایران مبنی بر محدود کردن ورود افرادی به خاک آمریکاست که طی پنج سال گذشته به ایران، عراق، سوریه و سودان سفر کرده اند، اشاره کرد و با انتقاد از این مصوبه گفت: بی شک این طرح تبعیض آمیز و ضد حقوق بشر است و نشانه ایران هراسی است و از طرفی بر خلاف برجام است که دیروز نیز اتهامات 12 ساله غرب غلط از آب در آمد و همه اینها نتیجه ایستادگی در سایه رهبری های امام خامنه ای است  .

امام جمعه دندی گفت: از وزارت خارجه می خواهیم کدخدا پرستی را کنار گذاشته و از کرامت ایران و ایرانی دفاع کند.

خطیب جمعه دندی به روز مبارزه با خشونت و افراط گری اشاره کرد و گفت: تا زمانی که معیارهای دوگانه بر سیاست غرب مسلّط باشد و تا وقتی که‏ تروریسم در نگاه حامیان قدرتمندش به انواع خوب و بد تقسیم شود و تا روزی که منافع دولتها بر ارزشهای انسانی و اخلاقی‏ ترجیح داده شود، مبارزه با تروریسم و خشونت در حد شعار باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام حسینی نسب مدعیان دروغین مبارزه با خشونت اگر راست می گویند با خشونت در فلسطین، عراق و سوریه و یمن مبارزه کنند.

امام جمعه دندی 27 آذر سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: حوزه و دانشگاه دو مغز متفکر جامعه‏ و دو بال علمی کشور هستند و در سایه وحدت این دو نهاد علمی کشور پیشرفت کرده و راه نفوذ دشمن بسته خواهد شد.

خطیب جمعه دندی با اشاره به آغاز ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: ولی ثبت نام  تازه اول راه است و باید اجازه بدهیم شورای نگهبان قانون اساسی در کمال آرامش به صلاحیت ها رسیدگی کند و کسی که می خواهد نماینده شود باید از حین ثبت نام تا پایان انتخابات به قانون احترام بگذارد.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: آرامش و وحدت و همدلی واجبترین اصل در انتخابات است. این انتخابات نیز همچون 32 انتخابات گذشته به پایان خواهد رسید و مراقب باشید انتخابات باعث دشمنی، کدورت نشود.

امام جمعه دندی با تسلیت شهادت امام حسن عسگری علیه السلام در خطبه اول به بیان ویژگی های آن امام همام پرداخت و سالروز آغاز امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه را تبریک گفت.


 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 آذر 27
زمان : ساعت 3:35 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378519
بازدید امروز: 234
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا