سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کارگاه آشنایی با جنگ نرم + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: استحاله فرهنگی و تضعیف باورهای دینی، تفرقه افکنی، اشاعه فساد و نفوذ از مصادیق جنگ نرم است.

حجت الاسلام حسینی نسب: کار فرهنگی متقابل و افزایش محصولات فرهنگی، بصیرت سیاسی و فرهنگی، استقامت و پایداری برارزشهای اسلامی از جمله راهکارهای مقابله باجنگ نرم است.

کارگاه جنگ نرم و راههای مقابله با آن درسپاه ناحیه ماهنشان با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این جلسه گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای استکباری که با تحمیل جنگ هشت ساله به اهداف خود نرسیدند، به تهاجم فرهنگی روی آوردند.

 

امام جمعه دندی به معنای جنگ نرم اشاره کرد وگفت:  جنگ نرم درحقیقت به هرگونه اقدام روانی وتبلیغاتی گفته می شود که هدف از آن تحمیل اراده وعقیده به افراد یا کشورمورد هجوم است.

حجت الاسلام حسینی نسب در ادامه به مصادیق ونمونه های جنگ نرم اشاره کرد و گفت: استحاله فرهنگی وکم رنگ کردن ارزشهای اسلامی وباورهای دینی، تفرقه افکنی، اشاعه فساد و نفوذ از مصادیق جنگ نرم است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه اشاعه فحشا وفساد از مصادیق جنگ نرم است گفت: در ماجرای اندلس که صدها سال سابقه اسلامی داشت ومسیحیان ویهودیان با حمله نظامی نتوانستند آنجا را تصرف کنند ولی با افشاعه فساد ومنکرات اندلس را از دست مسلمانان خارج کردند.

حجت الاسلام حسینی نسب در پایان به راههای مقابله به جنگ نرم اشاره کرد وگفت: کار فرهنگی متقابل وافزایش محصولات فرهنگی، بصیرت سیاسی وفرهنگی، استقامت وپایداری برارزشهای اسلامی از جمله راهکارهای مقابله باجنگ نرم است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه ماهواره از مصادیق جنگ نرم دشمن برای ترویج فساد در جامعه است گفت: اگر کسی بصیرت سیاسی واجتماعی داشته باشد می داند که آمریکا از شهروندان خود در مقابل استفاده از ماهوار پول دریافت می کند ولی چگونه دشمنی که هیچ گونه پیشرفت وتوسعه کشور ما را تحمل نمی کند، ماهواره را رایگان در اختیار مردم ایران قرار داده است.

حجت الاسلام حسینی نسبگفت: همانطور که در دفاع مقدس هشت ساله با استقامت و مقاومت رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی پیروز میدان بودیم در تهاجم فرهنگی نیز اگر استقامت کنیم همانطور که خداوند وعده داده، خداوند نیز یاری خواهد کرد.

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 آذر 18
زمان : ساعت 12:56 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381136
بازدید امروز: 68
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا