سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 94/9/13
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:

با اشاره به نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی؛ منطق اسلام این است نباید یک نفر انسان بیگناه کشته شود چه مسلمان و چه غیر مسلمان .

حضور میلیونی عزاداران در کربلا نشانه وحدت، مهرورزی و تمرین مهدی یاوران بود.

آمریکا با شعار حقوق بشر، بزرگترین جنایت ها را انجام می دهد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با تبریک روز دانشجو از این روز بعنوان نماد ایستادگی و مقاومت در برابر استبداد و استعمار یاد کرد.

امام جمعه دندی با اشاره به روز دانشجو و سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی، به انتظارات مقام معظم رهبری از دانشگاه و دانشجویان اشاره کرد و گفت: تبیین اقتصاد مقاومتی، تشریح خدمات و نقد منصفانه مشکلات کشور، حضور نیروی های ارزشی، متدین، ولایی و انقلابی در فعالیتهای دانشگاه و کار فرهنگی به معنای واقعی کلمه از انتظارات رهبر فرزانه انقلاب از دانشگاه و دانشجویان است.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی به روز جهانی حقوق بشر اشاره کرد و گفت: حفظ حقوق بشر و حرمت انسان منطق اسلام و قرآن است.

امام جمعه دندی گفت: متاسفانه کسانی امروز دم از حقوق بشر می زنند که با شعار حقوق بشر، بزرگترین جنایت ها را انجام می دهند و از تروریسم حمایت می کنند.

خطیب جمعه دندی گفت: آمریکا در حالی شعار حقوق بشر می دهد که جنایت حمله شیمیایی هیروشیما را در کارنامه خود دارد و الان نیز وضعیت کشورهای عراق، لبنان، سوریه، بحریم و یمن ثمره جنایات آمریکاست.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی گفت: اینها چگونه از حقوق بشر دم می زنند ولی حق وتو را در اختیار دارند.

امام جمعه دندی به تبیین نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان اروپا پرداخت و گفت: وقتی مقام معظم رهبری پیام می دهند که تروریسم درد مشترک جهان اسلام و غرب است یعنی منطق اسلام این است نباید یک نفر انسان بیگناه چه مسلمان و چه غیر مسلمان کشته شود.

خطیب جمعه دندی گفت: دلیل خطاب قرار دادن جوانان اروپایی توسط مقام معظم رهبری است که جوانان حقیقت جو و عدالتخواه هستند و جوانان اروپایی باید تحقیق کنند و اعلام کنند چه کسی از تروریسم حمایت می کند.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی گفت: حامی تروریسم آمریکاست  و منافقین را که 17 هزار ایرانی را به شهادت رسانده اند، حمایت می کند.

امام جمعه دندی به گزارش آمانو از پرونده هسته ای اشاره کرد و گفت: انتظار ما این بود که یک گزارش شفاف داده شود چرا اجرای برجام نیز متکی به این گزارش بود که متأسفانه باز گزارش دو پهلو ارائه شد.

خطیب جمعه دندی حضور میلیونی عزاداران در کربلا را نشانه وحدت، مهرورزی و تمرین مهدی یاوران دانست و از میهمان نوازی مردم و مسئولان عراق تشکر کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی گفت: مدیریت 27 میلیون زائر در کربلا نشان داد که حکام عربستان لیاقت مدیریت حرمین شریفین را ندارند و نتوانستند 2 میلیون حاجی را مدیریت کنند.

امام جمعه دندی به سالروز معرفی رژیم صدام به عنوان آغازگر جنگ اشاره کرد و گفت: با اینکه بیش از 70 کشور از صدام حمایت کردند ولی در نهایت معلوم شد که صدام تجاوزگر و آغاز کننده جنگ بوده است.

خطیب جمعه دندی با اشاره  روز وقف و دعوت مردم به وقف گفت: وقف بهترین خیرات و عمل صالح است.

امام جمعه دندی همچنین به مناسبت روز بیمه به خدمات بیمه درمانی اشاره و از خدمات آنها تشکر کرد.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 آذر 13
زمان : ساعت 2:3 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381141
بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا