سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همایش بسیج شرکت کالسیمین + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: رشد و پویایی، ایستادگی در مقابل دشمنان، آینده نگری از ویژگی بسیج بعنوان شجره طیبه است.

به مناسبت هفته بسیج گردهمایی بسیج شرکت کالسیمین با سخنرانی امام جمعه دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در این دیدار با تبریک هفته بسیج گفت: طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) بسیج شجره طیبه ای است که ریشه قرآنی دارد.

امام جمعه دندی با اینکه شجره طیبه همان انسان مومن و بسیجی است به ویژگی های شجره طیبه اشاره کرد و گفت: رشد و پویایی، ایستادگی در مقابل دشمنان، آینده نگری و فعالیت همیشگی از ویژگی بسیج بعنوان شجره طیبه است.

 

حجت الاسلام حسینی نسب  با بیان اینکه اخلاص از ویژگی بسیج است گفت: بسیج بعنوان بهترین و عزیزترین انسانها همیشه بدون هیچ چشمداشتی و مخلصانه در هر جا کجا نظام اسلامی نیاز داشته، حضور فعال داشته است.

امام جمعه دندی از بصیرت و دشمن شناسی بعنوان یکی دیگر از ویژگی های بسیج یاد کرد و گفت: بسیجی باید آن قدر بصیرت داشته باشد که در زمان فتنه دچار تزلزل نشود و در این مورد عماریاسر بهترین الگو برای بسیج است که مقام معظم رهبری نیز در زمان فتنه سال 88 با جمله معروف" أین عمار" خواص انقلاب به الگو گرفتن از عمار دعوت کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب  گفت: تبعیت از ولایت فقیه بهترین ویژگی بسیج است و بسیجی باید گوش به فرمان مقامم معظم رهبری باشد.

امام جمعه دندی با بیان اینکه  پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی در سایه تفکر بسیجی است، گفت: موفقیت درمساله هسته ای در سایه ایستادگی و تفکر بسیجی ملت ایران است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه همین تفکر بسیجی موجب پیروزی ملت ایران در جنگ هشت ساله شد، گفت: اگر رئیس جمهور روسیه که در دوران جنگ تحمیلی از حامیان صدام بود، امروز بدون استقبال رسمی از فرودگاه به دیدار مقام معظم رهبری می رود این اوج قدرت، ایستادگی و مقاومت ملت بسیجی ایران اسلامی است.

امام جمعه دندی گفت: الحمدلله مردم انقلابی قدردان نعمت ولایت فقیه و بسیج هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 آذر 4
زمان : ساعت 12:0 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381136
بازدید امروز: 68
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا