سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار با خواهران بسیجی + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: مبارزه با آسیب های اجتماعی همچون ماهواره و بی حجابی و حضور در همه صحنه های انقلاب از ویژگی بسیج است.
حجت الاسلام حسینی نسب: فعالیت بسیج محدود و منحصر به زمان خاصی نیست.

به مناسبت هفته بسیج جمعی از خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج  خواهران  با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی دیدار کردند.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در این دیدار با تبریک هفته بسیج و قدردانی از فعالیت حوزه مقاومت بسیج خواهران گفت: بسیج شجره طیبه ای است که در هر زمان مثمرثمر است و فعالیت بسیج محدود و منحصر به زمان خاصی نیست.

امام جمعه دندی به ویژگی های بسیج اشاره کرد و گفت: مبارزه با آسیب های اجتماعی همچون ماهواره و بی حجابی و حضور در همه صحنه های انقلاب از ویژگی بسیج است.

 

حجت الاسلام حسینی نسب به فعالیت خواهران در زمان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امداد رسانی به مجروحان در بیمارستان، جمع آوری و ارسال کمکهای مردم به جبهه از فعالیت زنان و خواهران در دوران جنگ تحمیلی بود.

امام جمعه دندی با اشاره به اهمیت حجاب گفت: شما خواهران بسیجی باید در حفظ حجاب و عفاف الگو برای دیگران باشید و نسبت به حجاب دیگران نیز مثل حفظ حجاب  اهمیت دهید و با حفظ احترام و آرامش نسبت به پدیده بد حجابی تذکر دهید.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با بیان اینکه مدیریت اقتصادی خانواده بر عهده زنان است  گفت: خواهران بسیجی در تحقق اقتصاد مقاومتی نیزباید پیشقدم باشند.

امام جمعه دندی گفت: پرهیز از اسراف،صرفه جویی در مصرف مواد خوراکی و پخت غذا به مقدار نیاز نمونه کوچکی از تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 94 آذر 3
زمان : ساعت 12:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381136
بازدید امروز: 68
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا