سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه نماز جمعه شهر دندی 6-10-98
| نظر بدهید


حجت الاسلام علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با دعوت همه مردم به تقوا اظهار داشت:

تقوا آثار فردی و اجتماعی بسیاری دارد که مهمترین آنها توانایی تشخیص حق از باطل است، زیرا انسان پرهیزکار ریشه‌های انحراف را از بین برده است.

وی با اشاره به اینکه تقریبا دو ماه به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است، افزود:

انتخابات یک عرصه امتحان و وظیفه الهی و ملی است.

خطیب نماز جمعه دندی ادامه داد:

انتخابات در واقع هدیه اسلام به ملت است و فقط یک پدیده سیاسی نیست بلکه مظهر اقتدار ملی، مظهر احقاق حق و توانایی است و مشارکت مردم سلامت نظام را جامعه در تضمین می‌کند.

وی خاطر نشان کرد:

مشارکت فعال مردم در هر جا که نیاز باشد موجب تقویت جامعه است و نارسایی در مشارکت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ادامه حیات جامعه را دست خوش تزلزل قرار می‌دهد.

خورشیدی اطهر در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل منطقه اشاره کرد و گفت:

عربستان سعودی به نیابت از آمریکا با صرف هزینه‌های سنگین در صدد تضعیف محور مقاومت است، اما در ماه‌های اخیر شکست متعددی از جبهه مقاومت متحمل شده است.

خطیب نماز جمعه دندی با اشاره به اینکه تمام تلاش عربستان و امارات این بود ایران را در انزوای سیاسی با تحریم و فشار حداکثری قرار دهند که ناکام ماند، افزود:

آنها در ایران، لبنان و عراق پروژه بی‌دولتی را مطرح کردند که در ایران در نطفه خفه شد و در لبنان و عراق هر چند در ابتدا موفق شدند، اما در ادامه با هوشیاری و مردمی ناکام ماند.

وی با بیان اینکه آمریکا از برجام خارج شد و با تحریم اقتصادی و فشار حداکثری نتوانست راه مقاومت ملت ایران را بشکند، الان به گدایی مذاکره افتاده است، ادامه داد:

ملت ایران متوجه شد، برجام که این همه وقت صرف آن شد نتیجه نداشت و فقط فرصت‌ها از دست رفت.

خورشیدی اطهر با تاکید بر اینکه افرادی در این روزها مسئله پالرمو و cftf مطرح می‌کنند بدانند باز هم سودی نداشته فقط فرصت را از دست می‌دهیم، تصریح کرد:

دولت ومسؤولان باید به رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب پای بند باشند و برای نجات اقتصاد کشور به داخل ایران و ظرفیت‌های داخلی متکی باشند و کلید حل مشکل در لوزان، ژنو و نیویورک نیست و تنها راه علاج اقتصادی تولید داخل و استفاده از نیروی جوان و مدیریت جهادی است.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 98 دی 9
زمان : ساعت 5:23 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381363
بازدید امروز: 179
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا