سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/8/17
| نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: ما به خاطر بد عهدی آمریکا و کج‌دار مریض رفتار کردن اروپا یک سال صبر کردیم و 6 ماه گام به گام حرکت کردیم، دیدیم نمی‌شود در واقع 10 سال جلوتر افتادیم که به فرموده رهبر نباید بیش از این معطل آمریکا و اروپا بمانیم.

امام جمعه شهر دندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با اشاره به دیدار  مقام معظم رهبری با دانش‌آموزان به مناسبت روز دانش‌آموز  و 13 آبان اظهار کرد: در این دیدار رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ آمریکا در تبعید امام در سال 43 نقش داشت، در کودتا نقش داشت، واقعه طبس را به وجود آورد در فتنه‌ها 78، 88 و 96 نقش گرگ صفتی خود را ایفا کرد و همان دیکتاتوری جهانی و بین‌المللی را، الان هم دارد همان شرارت و حدنشناسی را دارد و هیچ حد و مرزی را نمی‌‌شناسد .

امام جمعه دندی افزود: آمریکا همان آمریکا سال 43 است البته ضعیف شده لکن در عین حال وحشی تر شده آمریکا را بارها زیر پا گذاشتیم و در جنگ اقتصادی که شروع کرد باز هم شکست خواهیم داد.

وی از تلاش دانشمندان هسته‌ای جوان و انقلابی، از دولت و سازمان انرژی هسته‌ای برای برداشتن گام چهارم تشکر و تصریح کرد: گام چهارم کاهش تعهدات برجامی است برجام 15 سال پس از توافق مجاز به فعالیت مجدد بودیم و در راستای اثبات پیش برنده منطق مقاومت رئیس‌جمهور تزریق گاز به سانتریفیوژها انجام شد، که قرار بود 15 سال نتوانیم فعالیت کنیم، اما به خاطر بد عهدی آمریکا و کج دار مریض رفتار کردن اروپا یک سال صبر کردیم و 6 ماه گام به گام حرکت کردیم دیدیم نمی‌شود در واقع 10 سال جلوتر افتادیم که به فرموده رهبر معظم انقلاب نباید بیش از این معطل آمریکا و اروپا بمانیم.

خورشیدی‌اطهر با اشاره به اینکه طبق روایت اهل تسنن دوازدهم ربیع‌الاول ولادت پیامبر گرامی اسلام و بنابر قول  تشیع 17 ربیع‌الاول میلاد پیامبر است، خاطر نشان کرد: این هفته به عنوان هفته وحدت نام گرفته که از جمله ابتکارات سرنوشت ساز و تاریخ ساز امام امت است، این ابتکار که برای همیشه قسمت عمده‌ای از توطئه‌های دشمنان و مستکبران را کم اثر کرده است.

امام جمعه دندی تاکید کرد: این وحدت به گفتمان غالب و رایج تبدیل شده و در شرایط حساس کنونی جهان اسلام می‌طلبد نسبت به این موضوع مهم نگاهی عمیق داشته باشند.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 98 آبان 19
زمان : ساعت 5:59 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379346
بازدید امروز: 124
بازدید دیروز: 159
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا