سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نمازجمعه دندی 94/8/29
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: تا زمانی که تفکر بسیجی در کشور حاکم باشد راه نفوذ دشمن بسته خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی نسب: تقسیم بندی تروریسم به خوب و بد بیانگر دروغ بودن شعار مبارزه با تروریسم است.

حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های نمازجمعه این هفته دندی با اشاره به مفاسد فردی و اجتماعی ماهواره گفـت: طبق آیه شریفه قرآن ماهواره از جمله مصادیق فاسق است که انسان نباید خبر آن را قبول کند.

امام جمعه دندی به مفاسد ماهواره اشاره کرد و گفت: ترویج فساد و منکرات، بی اخلاقی و بی غیرتی و متزلزل شدن ارکان خانواده و کم رنگ شدن ارزشهای اسلامی از آسیب های و مضرات ماهواره است.

 

 خطیب جمعه دندی به آغاز هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیجی یعنی سرباز گوش به فرمان مقام عظمای ولایت، بسیج کسی است که در هر صحنه ای که نظام و انقلاب و کشور نیاز داشته باشد پیشقدم باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: بسیج در شرایط امروزی 3 وظیفه بسیار مهم را بر عهده دارد:

1-               مبارزه با نفوذ؛ کلمه نفوذ تاکنون 70 بار از زبان رهبرمعظم انقلاب  بعنوان دیده بان انقلاب تکرار شده است و بسیجی در این مساله باید در صف مقدم مبارزه باشد

2-              مبارزه با آسیب های اجتماعی(موادمخدر، ماهواره)؛

3-             کمک به دولت برای تحقق افتصاد مقاومتی.

امام جمعه دندی گفت: تا زمانی که تفکر بسیجی در کشور حاکم باشد راه نفوذ دشمن بسته خواهد شد و دشمن نیز هیچ غلطی نمی تواند بکند.

خطیب جمعه دندی به حملات تروریستی به فرانسه اشاره کرد و گفت: پاریس از یک سو مدعی مبارزه با تروریسم است ولی از سوی دیگر میزبان گروهک های  تروریستی بدنامی چون منافقین و برخی عناصر تکفیری است.

امام جمعه دندی به هشدار و پیش بینی سال گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در آینده نه چندان دور، این گروهها بلای جان همان کشورهای حامی خواهند شد، اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی که داعش را پرورش و حمایت کرده اند الان از ترس داعش در وحشت سراسری به سر می برند.

حجت الاسلام حسینی نسب از تقسیم بندی تروریسم به خوب و بد از سوی کشورهای اروپایی انتقاد کرد و گفت: اگر تروریستها به منافع غرب حمله کنند، محکومند و یا علیه آنها اعلام جنگ می نمایند ولی اگر تروریستها در جهت منافع غرب عمل کنند و یا جاده صافکن غرب و متحدانش باشند از آنان حمایت می کنند. نمونه اش اینکه داعش به فرانسه حمله می کند محکوم می کنند ولی به لبنان و سوریه حمله می کند از او حمایت می کنند.

امام جمعه دندی با اشاره به سالروز شهادت عماریاسر صحابی پیامبراکرم صلی اله علیه وآله و یار با وفای حضرت علی علیه السلام، بصیرت ووفاداری را از مهمترین ویژگی این یار با وفای امیرالمومنین علیه السلام عنوان کرد.

خطیب نماز جمعه دندی گفت: بصیرت عمار یاسر آن قدر روشن است که مقام معظم رهبری در زمان فتنه سال 88 جمله معروف " أین عمار" را بیان فرمود و خواص انقلاب اسلامی را به بصیرت عمارگونه دعوت کرد.

امام جمعه دندی همچنین سالروز ارتحال آیت الله العظمی میرزاجوادتبریزی از مراجع تقلید را تسلیت گفت.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 آبان 29
زمان : ساعت 2:7 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379986
بازدید امروز: 147
بازدید دیروز: 208
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا