سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه سرگروه های حلقه صالحین
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: مواد مخدر و ماهواره از عوامل فساد در جامعه امروزی هستند.

حجت الاسلام حسینی نسب:بسیجی باید در تمام صحنه های انقلاب و مبارزه با فساد پیشرو و در صف اول باشد.

جلسه سرگروه های حلقه های صالحین با حضور و سخنرانی امام جمعه دندی در حوزه مقاومت دندی برگزار شد.

 حجت الاسلام حسینی نسب در این جلسه با اشاره به ویژگیهای شیعه واقعی گفت: شیعه واقعی کسی است که در عمل و رفتار و کردار در مسیر ائمه معصومین علیهم السلام حرکت کند و  نسبت به فساد و انحراف بی تفاوت نباشد.

امام جمعه دندی با بیان اینکه قیام امام حسین علیه السلام برای مبارزه با فساد و امر به معروف و نهی از منکر بود، گفت: در جامعه امروزی مواد مخدر و ماهوراه از بزرگترین مفاسد فردی و اجتماعی است و شیعه واقعی باید در حد توان با این مفاسد مبارزه نماید.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به آیات و روایات از مواد مخدر بعنوان بزرگترین مفسد یاد کرد و گفت: این کار هم جسم و هم روح و هم آرامش فردی و خانوادگی انسان را متزلزل کرده و انسان را به هلاکت می رساند و خانواده را نابود می کند.

امام جمعه دندی با اشاره به روایتی از پیامبراکرم صلی الله علیه وآله گفت: پیامبرفرمود: من أکل البنج فکأنما هدم الکعبة سبعین مرة، وکأنما قتل سبعین ملکا مقربا، وکأنما قتل سبعین نبیا مرسلا، وکأنما أحرق سبعین مصحفا، وکأنما رمى إلى الله سبعین حجرا، وهو أبعد من رحمة الله:  هـر کـس بنگ(مواد مخدر) استعمال کند چنان است که هفتاد بار کعبه را ویران کند و هفتاد فرشته مقرب را بـکـشـد و هفتاد پیامر مرسل را به قتل رساند و هفتاد قرآن را بسوزاند و هفتاد سنگ به سوى خدا پرتاب کند چنین کسى از رحمت خدا دورتر است.

حجت الاسلام حسینی نسب از ماهواره بعنوان دومین عامل فساد یاد کرد و گفت: ماهواره  قبح گناه و روابط غیر اخلاقی را از بین می برد و موجب بی غیرتی می شود.

حجت الاسلام حسینی نسب  با بیان اینکه خداوند در قرآن می فرماید: یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا إِنْ جَاءَکُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَیَّنُوا...: اى کسانى که ایمان آورده‏اید، اگر فاسقى براى شما خبرى آورد بررسى و تحقیق کنید، گفت: ماهواره مصداق فاسق در این آیه شریفه است که انسان را به بی دینی، بی غیرتی و مباره با ارزشهای اسلامی می کشاند.

امام جمعه دندی با بیان اینکه انسان باید نسبت به وطن، ناموس و دین خود غیرت داشته باشد، گفت: الگوی غیرتمندی نسبت به ناموس و دین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است که با فساد و ظلم مبارزه کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز به تاسی از سیدالشهداء علیه السلام غیرت و دینداری خود را در دفاع از ناموس و دین و وطن به نمایش گذاشتند.

امام جمعه دندی در پایان با اشاره به ویژگی یک بسیجی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری بسیجی باید در تمام صحنه های انقلاب و مبارزه با فساد پیشرو و در صف اول باشد تا الگوی برای دیگران شود.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 آبان 27
زمان : ساعت 4:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380007
بازدید امروز: 168
بازدید دیروز: 208
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا