سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 98/7/5
| نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: عزت ایران در سطح جهان ارتقا یافته و این عزت آمریکا را وادار کرده که به دنبال مذاکره باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی خورشیدی‌اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی مردم را به دینداری و تقوا دعوت کرد.

خطیب نماز جمعه دندی به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار کرد: جمهوری اسلامی، جمهوری عزت است و این عزت در پرتو راهبرد مقاومت کسب شده و مقاومت یک راهبرد فعال سازنده در عرصه بین‌الملل است.

 وی با بیان اینکه ایران به عنوان پرچمدار مقاومت توانسته در عرصه نظامی، سیاسی، امنیتی یک قدرت بازدارندگی ایجاد کند، افزود: عزت ایران در سطح جهان زیاد شده این عزت آمریکا را وادار کرده که به دنبال مذاکره باشد البته در عین حال در حال پیاده کردن سیاست فشار حداکثری است.

خورشیدی‌اطهر با اشاره به اتهامات آمریکا و اروپا در خصوص مسئله آرامکو ادامه داد: در پی حمله به تاسیسات نفتی سعودی کشورهای اروپایی هم در فشار حداکثری به ایران با آمریکا همراه شدند.

وی یادآور شد: در نشست اول مهر، انگلیس و فرانسه و آلمان بیانیه صادر کردند که ایران مسؤول حمله به شرکت نفتی آرامکو است و عربستان حملات انصارالله یمن را به ایران منتسب کرد و دست به دامان آمریکا شد تا علیه ایران واکنش سخت نشان دهد، اما آمریکا در جواب دادن به ساقط کردن پهبادش ناتوان بوده و از واکنش نظامی عاجز شده و تنها به تکرار تحریم تکیه کرد.

امام جمعه دندی با اشاره به اینکه آمریکا برای اینکه عربستان را بدوشد برای دلخوشی آنها بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی را به فهرست حامیان تروریسم اضافه می‌کند، تصریح کرد: این تحریم‌ها مسئله جدیدی نیست و عربستان بداند روزی خواهد آمد که مقاومت راه حرمین شریفین مانند زیارت کربلا و نجف باز می‌کند و بدون روادید وارد عربستان می‌شوند.

وی ادامه داد: امروز عربستان در دو راهی سقوط و نجات قرار گرفته و سید مقاومت در گفت‌وگو با شبکه العالم بیان کردند عربستان به پایان عمر خود رسیده و پیر شده و مراحل پایانی خود را طی می‌کند.
خورشیدی‌اطهر در ادامه با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس هستیم و در شرایط جنگ همه ارکان نظام اسلامی آرایش جنگی به خود گرفته و جانانه از میهن اسلامی دفاع کردند، یادآور شد: امروز هم که جنگ اقتصادی است همه ارکان نظام و دستگاه‌های نظام اسلامی باید متناسب با جنگ اقتصادی آرایش بگیرند و با اخلالگران نظم اقتصادی برخورد کنند.

خطیب نماز جمعه دندی همچنین به سفر رئیس جمهور به نیویورک برای شرکت در اجلاسیه هفتاد و چهارمین مجمع عمومی اشاره کرد و گفت: سخنرانی عزتمندانه رئیس‌جمهور منطبق با سیاست‌های نظام اسلامی و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب بود.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 98 مهر 8
زمان : ساعت 8:52 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381483
بازدید امروز: 116
بازدید دیروز: 183
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا