سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نمازجمعه 94/8/22
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: درمسائل فرهنگی، از کارهایی که با روح مقدسات اسلامی و سیره اهلبیت علیهم السلام سازگار نیست مثل اردوهای مختلط و پیروی از فرهنگ غربی اجتناب شود.

حجت الاسلام حسینی نسب: صدا و سیما در برنامه های کودک مسائل تربیتی به کودکان آموزش دهد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با اشاره به 24 آبان  آغازهفته کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب دروازه ای است بسوی علم و دانش و آگاهی و همچون خورشیدی است که فضای زندگی و روح انسان را روشن می کند. اما متاسفانه آمار مطالعه در کشور قابل قبول نیست  لذا اولا باید نسبت به مطالعه فرهنگ سازی شود و مردم مطالعه را جزو برنامه های زندگی و خرید کتاب را مثل لوازم مایحتاج خود ضروری بدانند. ثانیا باید کتایهای مفید که موجب رشد و آگاهی بخشی مسائل اعتقادی و تربیتی می شود مطالعه شود نه کتب مضر.

امام جمعه دندی به سالروز تصویب قانون اساسی اشاره کرد و گفت: قانون اساسی برگرفته از متن قرآن و روایات ائمه معصومین علیهم السلام است که اصل مترقی و مهم آن، ولایت فقیه است و همه باید تابع قانون و ولایت فقیه باشند.

خطیب جمعه دندی با گرامیداشت 26 آبان سالروز آزادسازی سوسنگرد گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر که در واقع دومین آزادسازی این شهر بود، از عملیات تاثیرگذار در جنگ بود و ضربه محکمی به دشمن وارد کرد.

امام جمعه دندی گفت: تا صدسال قبل از انقلاب حدود یک میلیون کیلومترمربع از خاک ایران توسط بیگانگان اشغال شده ولی در هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب هم از خاک کشور در تصرف دشمن نماند.

حجت الاسلام حسینی نسب به اشاره به روز خودکفایی در گندم گفت: این مساله بیانگر این است که اگر مردم و مسئولان به داشته های خود اتکا کنند خداوند نیز آنها را کمک خواهد کرد و این کار یک نمونه از اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری است که متاسفانه رهبرانقلاب از کارهای انجام شده در اقتصاد مقاومتی رضایت ندارند.

امام جمعه دندی به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشگاهیان اشاره کرد و گفت: بیانات ایشان مثل همیشه راهگشا و پر از امید در مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بود.

خطیب جمعه دندی گفت: در مسائل فرهنگی آنچه مورد تاکید مقام معظم رهبری است باید مسئولان فرهنگی نیز دغدغه داشته باشند و از کارهایی که با روح مقدسات اسلامی و سیره اهلبیت علیهم السلام سازگار نیست مثل اردوهای مختلط و پیروی از فرهنگ غربی اجتناب شود.

امام جمعه دندی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری جوانان باید بصیرت داشته باشند تا در زمان فتنه بتوانند راه صحیح را تشخیص دهند.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به ماجرای برنامه فتیله گفت: این کار هر چند عمدی نبود و مسئولان صدا وسیما  نیزعذرخواهی کرده و عوامل خاطی را نیز برکنار کردند اما:

اولا:  این کار کافی نیست بلکه باید مراقب باشند تا این مسائل تکرار نشود.

ثانیا آنچه مهم است اینکه نباید این مسائل موجب سوء استفاده دشمن شود.

ثالثا صدا وسیما توجه کند که جمع کردن فرزندان مردم آن هم بصورت مختلط دختر وپسر و خنداندن آنها به هر شکل مشکلی را حل نمی کند بلکه در این برنامه ها باید مسائل تربیتی به بچه آموزش داده شود.

خطیب جمعه دندی به کشف عوامل تروریستی توسط وزارت اطلاعات اشاره کرد و ضمن تشکر از هوشیاری این سربازان گمنام گفت : واقعا در سایه تلاشها و مجاهدتهای این سربازان هست که کشور و مردم در آرامش و امنیت هستند.

حجت الاسلام حسینی نسب همچنین سالروز ارتحال علامه طباطبایی، سالروز ارتحال آیت الله مرعشی نجفی را گرامی داشت و سالروز شهادت امام کاظم علیه السلام و شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها را تسلیت گفت.


 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 آبان 22
زمان : ساعت 1:26 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380006
بازدید امروز: 167
بازدید دیروز: 208
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا