سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 98/6/29
| نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: رویکرد انقلابی قوه قضایه باعث ناخرسندی غیرانقلابیون شده است و این برخورد‌ها حاکی از عدالت خواهی، مدیریت جهادی و عزم قاطع برای مبارزه با فساد این قوه است که توام باعقلانیت و فهم سیاسی و اجتماعی می‌باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با اشاره به اینکه 31 شهریور تا 6 مهر هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است، اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم یکی از حساس ترین برهه‌های حیات راستین این ملت همچون نگین بر تارک تاریخ حماسه و ایثار در جهان می‌درخشد.

امام جمعه دندی با بیان اینکه مقاومت مردم در مقابل جنگ تمام عیار هر چند هزینه‌های انسانی و مادی عظیمی را تحمیل کرد، اما برکات زیادی هم داشت که می‌توان به دفاع مردم از خاک کشور و اصول و آرمان‌های اسلامی، تامین امنیت پایدار ایران در برابر تهدیدات نظامی و امنیتی و سیاسی و خودکفایی کشورمان در عرصه‌های مختلف به دلیل تحریم‌های دشمنان اشاره کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه دفاع مقدس مدیریت منحصر به فرد ولایت فقیه را آشکار کرد، افزود: دوران دفاع مقدس نشان داد که وحدت و همدلی ملت ایران همه توطئه‌های دشمنان را شکست خواهد داد.
خورشیدی اطهر به اول مهر روز بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی و تبریک این روز به معلمان و فرهنگیان و دانش‌آموزان و دانشجویان گفت: میلیون‌ها دانش‌آموز روانه مدارس می‌شوند و این تکاپو جلوه زیبایی را به جامعه می‌بخشد و خونی تازه به رگ‌های حیات کشور عزیزمان وارد می‌کند.

امام جمعه دندی افزود: طبق گزارش رئیس آموزش و پرورش امسال قبولی در دانشگاه‌ها نسبتا خوب بوده و برای قبولی سال آینده از همین ابتدا برنامه‌ریزی شود تا بتوانیم قبولی با رتبه خوب بخش انگوران را معرفی کنیم و شاهد رشد علمی منطقه باشیم و آینده این بخش را مدیران لایق و شایسته اداره کنند.
وی با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند هیچ مذاکره‌ای در هیچ سطحی بین مسؤولان ایران و آمریکا اتفاق نخواهد افتاد، ادامه داد: رهبری فرمودند علاج مشکلات مختلف در دست مردم است و به بیگانه نباید نگاه کرد و به دولت ها نباید امید بست. 
امام جمعه دندی با بیان اینکه رویکرد انقلابی قوه قضاییه باعث ناخرسندی غیر انقلابیون شده است، و این برخورد‌ها حاکی از عدالت خواهی، مدیریت جهادی و عزم قاطع برای مبارزه با فساد این قوه است که توام با عقلانیت و فهم سیاسی و اجتماعی می‌باشد، گفت: پیگیری مجدانه مبارزه با فساد بدون ملاحظه خط قرمز، حضور سرزده از مجتمع‌های قضائی و گوش دادن به درد دل‌های مراجعین و اجرای طرح احیای هر مسجد یک حقوقدان می‌تواند آگاهی مردم را افزایش دهد و مراجعه به دادگاه ها را کاهش دهد.
خورشیدی اطهر با بیان اینکه روز شنبه 23 شهریورماه 10 پهپاد انصالله یمن به میادین نفتی در شرق عربستان را مورد هدف قرار داد که باعث شد صادرات نفت عربستان نصف شود و 50 در صد تولید نفت عربستان متوقف اظهار کرد: حمله پی در پی انصار الله یمن به تاسیسات نفتی آرامکو طبق گفته شبکه آمریکایی سی ان بی سی که اعلام می کند 31 میلیارد دلار خسارت وارد کرده و این حمله باعث شد سرمایه‌گذاری در عربستان کاهش یابد.

وی به نشست سه جانبه ایران، ترکیه و روسیه و بیانیه سه کشور اشاره کرد و گفت: در این نشست سه کشور بیانیه‌ای صادر کردند که راه حل اختلاف در سوریه را ه حلی نظامی ندارد.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 98 مهر 3
زمان : ساعت 9:7 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381468
بازدید امروز: 101
بازدید دیروز: 183
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا