سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/6/22
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به رشد و پیشرفت ایران اسلامی در شرایط تحریم گفت: اقتصاد مقاومتی در هر شرایطی و زمانی به کمک اقتصاد آمده است و آسیب های ناشی از تحریم را کاهش داده است .

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به پیام‌های عاشورا و رشادت‌های و سخنرانی‌های امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) بعد از عاشورا اظهار داشت: امروز نهضت حسینی فراگیر و جهانی شده و آزادی‌خواهان و عدالت طلبان دنیا بیدار شده‌اند و با تاسی از پیام عاشورا زیر بار زور و ذلت نمی‌روند.

وی در ادامهبا اشاره به اینکه نزدیک 15 ماه است که از خروج آمریکا از برجام و اعمال حداکثری تحریم‌های ضد ایرانی می‌گذرد، افزود: آمریکا از تمام گزینه‌های خود برای اعمال فشار بر ایران استفاده کرده است.

خطیب نماز جمعه شهر دندی با بیام اینکه ایران با وجود تحریم‌ها نه تنها مقاوم بوده، بلکه رشد فزاینده هم داشته است، خاطر نشان کرد: با اطمینان می‌توان گفت اقتصاد مقاومتی در هر شرایط و زمانی به کمک اقتصاد آمده است و آسیب‌های ناشی از تحریم را کاهش داده است.

وی ادامه داد: چهارم شهریور با پایان فرصت 60 روزه گام سوم ایران در کاهش تعهدات برجامی آغاز شد که در این گام از مرحله تحقیقاتی برجامی خارج شده و بر توانمندی خود در راه‌اندازی زنجیره 20 تایی ماشین آی آر 4 اقدام می‌کند.

امام جمعه دندی افزود: با تشدید تنش بین ایران و آمریکا برخی کشورها بحث میانجیگری را دنبال می‌کنند و مقامات اروپایی به هر حربه‌ای متوسل می‌شوند تا برجام را در حالت احتضار نگه دارند.

 وی با بیان اینکه کشور فرانسه به نیابت آمریکا از ایران سه خواسته دارد، ادامه داد: این خواسته‌ها عبارتند از  مدت زمان در برجام مادام‌العمر باشد، حضور ایران در منطقه کاهش یابد، ایران حق دخالت در یمن و سوریه را نداشته باشد و با وقاحت تمام می‌گوید برد موشک ایران محدود شود و ایران حق آزمایش موشکی نداشته باشد.

خورشیدی اطهر تصریح کرد: ما اعلام می‌کنیم طبق فرمایش حضرت آقا که فرمودند، مذاکره با آمریکا سم است از تجربیات گذشته فهمیده‌ایم به آمریکا و اروپا اعتمادی نداریم و مجددا پشت میز مذاکره نمی‌نشینیم.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 98 شهریور 24
زمان : ساعت 9:26 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377593
بازدید امروز: 150
بازدید دیروز: 181
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا