سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/6/1
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام و المسلمین خورشیدی اطهر: دولتمردان به مسئله گرانی نظارت بیشتری داشته باشند.
حجت‌الاسلام علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی ضمن گرامیداشت 24 ذی‌الحجه روز مباهله و روزخاتم بخشی حضرت علی (ع) اشاره و اظهار کرد: 25 ذی الحجه روز نزول سوره هل اتی است که در شأن اهل بیت (ع) نازل شده و این روز که به عنوان روز خانواده نام‌گذاری شده، زیرا خانواده سلول اصلی پیکر جامعه است همچنان که بدن انسان دارای سلول‌های متعدد است که اگر بیمار شوند کل بدن را تهدید می‌کنند.

خطیب نماز جمعه دندی به جایگاه خانواده در دین اسلام و  و ابعاد آن در زندگی فردی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: خانواده کانون آرامش و به سعادت رسیدن انسان است و در این زمینه مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند مهمترین نیاز بشر آرامش است که در سایه آن از تلاطم و اضطراب روحی در امان است.

وی مهم‌ترین کارکرد خانواده از نظر اسلام را  تربیتی دانست و ادامه داد: تعامل زوجین یکی از آموزه‌های اصیل اسلامی است که خانه و ثمرات زندگی یعنی فرزندان از این خانواده به وجود آمده است.

خورشیدی اطهر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان رجائی و باهنر افزود: به مناسبت شهادت شهیدان رجائی و باهنر در هشتم شهریور 1360 از یکم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده و علت نام@گذاری این است که دولت شهید رجایی نخستین دولت مکتبی بود که پس از حاکمیت لیبرال‌ها بر کشور عهده دار امور مملکت شد و در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب صادقانه اعمال کرد تا آنجا که جان خوشان را بر سر آن نهادند.

وی به دیدار مسؤولان نظام با مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: در این دیدار رهبر معظم انقلاب خطاب به دولتمردان فرمودند دوران مسؤولیت یک لطف الهی برای خدمت به مردم است که باید قدر بدانند و برای عرصه بسیار دشوار آخرت زاد و توشه فراهم کنید بنابراین در این دو سال باقیمانده گرفتار آفات نشوید و مسائل مهم کشور را اولویت بندی کنند.

امام جمعه دندی با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ دو اولویت اصلی کشور است، خاطر نشان کرد: حضرت آقا فرمودند رونق تولید بهترین مقابله با دشمن است و تولید کنندگان رزمندگان جنگ اقتصادی کشور هستند.
خورشیدی اطهر ضمن تبریک این هفته به مسؤولان و دولتمردان، بیکاری و گرانی را از جمله مشکلات منطقه خواند و ادامه داد:  امیدوارم مسؤولان با تمام تلاش بتوانند مشکلات مردم را رفع در مسئله  گرانی‌ها نظارت را بیشتر کنند.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 98 شهریور 3
زمان : ساعت 9:0 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377384
بازدید امروز: 122
بازدید دیروز: 81
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا