سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نمازجمعه دندی 94/8/15
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: پیام 13 آبان این بود که استکبارستیزی تعطیل بردار نیست.
حجت الاسلام حسینی نسب: منطق ما قرآن و انقلاب ما الگو گرفته از عاشوراست و تا استکبار هست مرگ بر آمریکا هم هست.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی، با اشاره به 13آبان روز استکبار ستیزی و برگزاری راهپیمایی گفت: پیام 13 آبان این بود که استکبارستیزی تعطیل بردار نیست.

امام جمعه دندی با اشاره به سوابق دشمنی آمریکا گفت: دست داشتن در کودتای 28مرداد 1332 و حمایت از رژیم شاه، کمک به صدام در جنگ 8ساله( از 70کشوراسیر داشتیم) حمایت علنی از فتنه گران 78 و 88 ، تحریم اقتصادی و دست اندازی در مساله هسته ای  نمونه ای از دشمنی های آمریکا با ایران اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: با این سابقه و جنایت برخی افراد ساده لوح می خواهند آمریکا را بزک کرده و سوابق آمریکا را فراموش کنند در حالی که اکنون نیز آمریکا دشمنی می کند.

خطیب جمعه دندی ضمن تشکراز حضور مردم و دانش آموزان در روز مبارزه با استکبار گفت: منطق ما قرآن و انقلاب ما الگو گرفته از عاشوراست و تا استکبار هست مرگ بر آمریکا هم هست هر چند برخی مسئولین در حالی که دشمنی آمریکا  هست به بهانه هایی از حضور در راهپیمایی سرباز می زنند.

امام جمعه دندی با اشاره به شعار مرگ بر آمریکا گفت: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند: شعار و فریاد مرگ بر آمریکای ملت ایران دارای پشتوانه قوی عقلانی و منطقی ‏و برگرفته از قانون اساسی و تفکرات اصولی است که ظلم و ستم را بر‏نمی‏تابد. مفهوم این شعار، مرگ بر سیاستهای آمریکا و استکبار است و این منطق برای هر ملتی تشریح شود. آن‏را می‏پذیرد.

 حجت الاسلام حسینی نسب به انتفاضه سوم فلسطینیان و جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی تصویب کرده هر کسی به سوی نظامیان این رژیم سنگ پرت کند سه سال زندانی خواهد شد و خانواده او نیز از حقوق شهروندی محروم خواهند شد ولی کسی نیست که این سوال را بکند که مجازات نظامیان این رژیم که با توپ و تانک به مردم فلسطین آن هم در وطن خود حمله می کند، چیست؟

امام جمعه دندی با انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر گفت: چرا این مدعیان دورغین در قابل سرقت اعضای بدن شهدای انتفاضه فلسطین و پیوند آن به نظامیان رژیم صهیونیستی ساکت هستند در حالی که این کار جنایت انسانی  و بر خلاف حقوق بین المللی است.

خطیب جمعه دندی با اشاره به چهلم قربانیان فاجعه منا گفت: عدم امداد رسانی به مصدومان، عدم انتشار آمار دقیق کشته شدگان، دفن دستجمعی قربانیان و جمع آوری دوربین های مداربسته و از همه مهمتر سرپوش گذاشتن بر شکست عربستان در جنگ با یمن از جمله دلائل عمدی بودن حادثه مکه و منا است.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به روز کیفیت گفت: کیفیت کالا مهم است و استفاده از کالای داخلی کمک به اقتصاد مقاومتی است و اگر تشویق به استفاده از کالای داخلی می شود باید کیفیت کالا نیز بهتر شود و مردم و مسئولین نیز خود را مقیّد کنند از کالاهای داخلی استفاده کنند.

امام جمعه دندی در پایان با تسلیت 25 محرم سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام به ذکر مصیبت این امام مظلوم پرداخت.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 آبان 15
زمان : ساعت 1:54 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379978
بازدید امروز: 139
بازدید دیروز: 208
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا