سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/4/21
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه دندی: امارات از حملات پهپادی انصارالله یمن می‌ترسد.

حجت‌الاسلام علی خورشیدی‌اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی اظهار داشت: امارات طی 50 ماه گذشته با عربستان در جنگ با یمن مشارکت داشته و خسارت‌های سنگین متحمل شده هر چند در طول این مدت با هم اختلاف داشتند، ولی امارات نیروهای خود را از یمن خارج کرده است.

وی با اشاره به اینکه امارات می خواهد از باتلاق یمن فرار کند، افزود: یکی از دلایل فرار امارات از این باتلاق این است که انصارالله یمن حملات پهپادی در فرودگاه‌های عربستان انجام داده که امارات را می‌ترساند که یمن امارات را هم مورد هدف دهد و اقتصاد امارات تحت الشعاع قرار بدهد.

خطیب نماز جمعه دندی اضافه کرد: تا بحال یمنی‌ها حالت تدافعی داشتند ولی الان حالت هجومی و بازدارندگی به خود گرفته‌اند و موجب نگرانی ائتلاف سعودی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات انگلیسی‌ها در طول تاریخ اشاره کرد و یادآور شد: یکی از خباثت‌های انگلیس برمی‌گردد به سال‌های 1296 تا 1298 وقتی سراسر ایران در اشغال انگلیس بود، فاجعه قحطی اتفاق افتاد و 40 در صد مردم ایران از گرسنگی مردند.

خورشیدی‌اطهر خباثت بعدی انگلیس را قرارداد 1919 وثوق الدوله با انگلیس اعلام کرد که طبق آن ارتش ایران و امور مالیه در اختیار مستشاران آنها باشد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنی انگلیس با جمهوری اسلامی ایران و انقلاب از گذشته بوده، هنوز هم هست و ادامه دارد و ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: جنایت بعدی آنها به اجرای طرح‌های براندازی و ایجاد اختلال در نظام اسلامی و حمایت آنها از فتنه‌گران سال 78 و 88 که سفارت آنها به اتاق هدایت جاسوسان تبدیل شده بود.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد خباثت جدید انگلیس مبنی بر توقیف نفتکش ایران هستیم که در جبل الطارق رخ داده تاکید کرد: از آنها می خواهیم در قبال این اقدام تصمیم درست بگیرد و گرنه هر اتفاقی بیافتد انگلیسی‌ها باید تاوان آن را بدهند.

امام جمعه دندی در بخش دیگری از سخنان خود با بزرگداشت 26 تیرماه سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان به فرمان امام امت صادر شد که یکی از ارکان اصیل نظام اسلامی و ضامن جمهوریت و حافظ قوانین و قانون اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه طبق اصل 99 شورای نگهبان نظارت به انتخابات در ایران را بر عهده دارد و همین طور ناظر بر قوانین مجلس دارد که باید 100 در صد اسلامی باشد، خاطر نشان کرد: در طول این نظام یکی از شیوه‌های دشمن حمله به شورای نگهبان و اهانت به آن است که امام امت از این شورا حمایت کردند و فرمودند این شورا حافظ احکام شرعی است و مورد تایید اینجانب است.

 

خورشیدی‌اطهر ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز در خصوص شورای نگهبان نیز فرمودند، این شورا، ستون ملت و دین و مایه اطمینان و سکینه قلوب مومنین است و در حقیقت نبض نظام اسلامی است.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 تیر 22
زمان : ساعت 8:50 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379400
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 156
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا