سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/1/30
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه شهر دندی:به آمریکا می‌گوییم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حجت‌الاسلام علی خورشیدی‌اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی ضمن محکوم کردن مجدد تروریست خوانده سپاه اظهار کرد: به آمریکا می‌گوییم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با اشاره به اینکه سوم اردیبهشت 59 روز انقلاب فرهنگی به فرمان امام امت (ره) پایه‌گذاری شد، افزود: بعد از پیروزی انقلاب جامعه نیاز به یک تحول بنیادین داشت، تحولی که انسان ساز، هدایتگر و جهت دهنده باشد.

خطیب نماز جمعه دندی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) بر ضرورت انقلاب در افکار مردم به ویژه نسل جوان را در مراکز علمی و فکری مانند دانشگاه‌ها و مدارس تاکید کردند، افزود: ما می‌خواهیم یک دانشگاه و یک کشور داشته باشیم که  وابستگی مغزی را که مقدم بر همه وابستگی‌ها و خطرناکتر از همه وابستگی‌هاست، نجات بدهد.

وی با اشاره به انقلاب مردم سودان و سقوط رئیس جمهور این کشور یعنی عمرالبشیر ادامه داد: چند سال قبل عمرالبشیر با رهبر انقلاب دیداری داشتند که حضرت آقا هشدار لازم را دادند که اگر به این هشدارها توجه می‌کرد این بلا سرش نمی‌آمد.

خورشیدی اطهر افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اقبال مردم به ویژه جوانان از معارف قرآن و تمسک به آن روز به روز در حال گسترش بوده و  مایه سعادت و عزت اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه برخی کشورهای اسلامی به جای آنکه فقط قرآن تلاوت کنند بیایند به قرآن عمل کنند، تصریح کرد: برخی کشورهای اسلامی به جای آنکه اشداء علی الکفار باشند، نوکر آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل شده‌اند.

امام جمعه دندی افزود: این کشورها به جای آنکه رحمان بین هم باشند، امروز دستشان را به خون مردم بی‌دفاع یمن و سوریه آلوده کرده‌اند.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با شرکت کنندگان مسابقات قرآنی یاد آور شد: رهبر معظم انقلاب به جوانان فرمودند که باید در مقابل طاغوت و ظلم ایستاد و به دستورات قرآن عمل کرد.
خورشیدی‌اطهر با اشاره به فرمایش رهبر مبنی بر اینکه طاغوت و ستمگری مثل آمریکا رو به افول است، عصر آمریکا هم از بین خواهد رفت، تاکید کرد: شکاف بین طبقاتی در آمریکا به دره‌ای تبدیل شده است و سران آمریکا نه بر اقتصاد می‌توانند رهبری کند و نه بر فرهنگ چیره می‌شوند، امروز  ما در حال گام نهادن به پسا آمریکا هستیم که در حال سقوط است.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 فروردین 31
زمان : ساعت 9:27 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379495
بازدید امروز: 117
بازدید دیروز: 156
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا