سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/12/24
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه شهر دندی: جدیت قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی یکی از دستاوردهای 97 است.

حجت‌الاسلام علی خورشیدی‌اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی ضمن تبریک سالروز میلاد امام علی (ع) و روز پدر به تمام مسلمانان به ویژه شیعیان اظهار کرد: 13 رجب نخستین روز اعتکاف هم است و  من درخواست می‌کنم کسانیکه می‌خواهند با خدا خلوت و معنویت کسب کنند ثبت نام کنند تا از فیوضات این ایام بهره ببرند

امام جمعه دندی در ادامه با اشاره به اعطای بالاترین درجه افتخار نیروهای مسلح توسط فرمانده کل قوا به سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: این نشان، یعنی رضایت ولی فقیه زمان از سرباز اسلام، تقدیر از فرماندهی که ماه‌ها قبل نابودی داعش را پیش بینی کرد و تقدیر رهبر و ملت از خانواده شهدای مدافع حرم بود.

خطیب نماز جمعه دندی به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: این انتصاب با ورود ایران به دهه پنجم همراه است که با انگیزه مضاعف و نفسی تازه، مرحله گام دوم انقلاب رقم خورد.
وی ادامه داد: سال 97 روزهای پایانی را سپری می‌کند و مردم آماده می‌شوند برای بهره بردن از سال جدید، اما اوضاع اقتصادی مناسب نیست، چرا که با افزایش قیمت‌ها سفرهای مردم کوچک شده و مشکلات برای طبقه محروم جامعه افزایش یافته که بهبود چنین وضعی نیازمند هوشمندی مسؤولان و تلاش مضاعف آنها است.

خورشیدی اطهر با تاکید بر مبارزه با قاچاق تصریح کرد: استان زنجان کشتارگاه‌های بزرگ مرغ دارد اما وضع را مشاهده می‌کنید برای تهیه مرغ باید در صف ایستاد آن هم برسد یا نه، بی‌انصافی است مرغ را از استان برای قیمت بالاتر خارج کنند و کنترل اوضاع مدیریت جهادی می‌خواهد.
امام جمعه دندی همچنین به دستاوردهای سال 97  اشاره کرد و یاد آور شد: دستاوردهای مهمی داشتیم که جدیت قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی، افتتاح ستاره خلیج فارس که بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی، کسب رتبه‌های ورزشی، ناکامی دشمنان در طرح تابستان داغ، حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان و جشن چهل سالگی انقلاب و حضور در راهپیمایی اربعین حسینی آن هم در بحبوحه گرانی از جمله این دستاوردها است.

وی افزود: تجهیزات نظامی و دفاعی بومی، از قبیل ماهواره، اقتدار موشکی، زیر دریایی فاتح، رویکرد جوانگرائی رهبر انقلاب با انتصاب‌های جدید از شورای سیاستگذاری برای امام جمعه موقت تهران، قوه قضائیه و نمایندگان خود در استان‌ها و ... از دیگر دستاوردها است که با وجود این دستاوردها، گرانی‌های افسار گسیخته کام ملت تلخ کرد که با همت قابل کنترل است.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 97 اسفند 27
زمان : ساعت 10:21 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379457
بازدید امروز: 79
بازدید دیروز: 156
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا