سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/10/28
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی: کار جهادی در همه زمینه ها مهم ترین دستاورد های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهردندی و بخش انگوران امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به روایت 75 روز در 13 جمادی الاول، ضمن تسلیت این ایام، گفت: تقاضا دارم نسبت به ایام فاطمیه اهتمام جدی داشته باشید.در تاریخ مظلومیت شیعه جانگداز تر از شهادت حضرت زهرا(س) سراغ نداریم، مسیر دفاع از رفیع امامت اول شهیده معصوم است که از راه مبارزه وارد شد     . 

حجت الاسلام خورشیدی اطهر اظهارداشت: حضرت زهرا س در جامعه آن روز بصیرت افزایی در تبیین شخصیت ولی زمان، حضرت علی (ع) را شروع کرد چرا که در آن زمان مردم دو دسته بودند. یک دسته از ریشه دشمنی مخالفت با علی(ع) خبر نداشتند، دسته دیگر شهامت بیان حقایق را نداشتند، ولی حضرت زهرا(س) با کمال شهامت ماهیت کینه توزان را افشا کرد و ریشه های فاسد عداوت با مولی را برملا کرد

وی در ادامه بااشاره به رحلت محدثه کبیر جامع شیخ عباس قمی صاحب مفاتیح الجنان، افزود: جهان تشیع مرهون زحمات بی دریغ عالمان دین که با قلم و بیان خود ذخیره علم امامت را برای عاشقان حق حقیقت و شیعیان شجره طیبه امامت حفظ کردند و میراث دار آن بودند. اگر نبود اخلاص و نیت های خالصانه در این گنجینه عظیم سرنوشتی جز تباهی به دست معاندان اهل بیت نداشت   

خطیب جمعه دندی گفت: این عالم با بصیرت و روشن ضمیر که نام او سالیان سال است یادگار ارزشمندش کتاب مفاتیح الجنان از میان شیعیان بر زبانها مانده است، کتابش را تمام نمود و یک سال اجازه چاپ نداد چراکه خود یک سال اول به نوشته های آن عمل نمود بعد از یک سال عمل نمودن بر این کتاب اجازه انتشار دادند.

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، راز موفقیت ایران در شکست سناریوهای تحریم دشمن را در موارد زیر می توان یافت :نقش رهبری در هدایت جامعه، مطالبه از مسئولان، تلاش خالصانه و کار فی سبیل الله و اتکا به عنایت الهی، استفاده بهینه و بهره برداری مطلوب از تجربیات دفاع مقدس، کار جهادی در همه زمینه ها مهم ترین دستاورد های انقلاب اسلامی، استقرار حاکمیت شرع خدا و ولایت – نفی حکومت دروغین طاغوت که انقلاب اسلامی توانست با قطع حاکمیت ستمگران از جامعه دینی و اقامه دین و استقرار نظام ولائی حیات طیبه ای را بر او ارمغان بیاورد.

وی افزود: سفر وزیر خارجه آمریکا به کشورهای خاور میانه نشان داد که دولت آمریکا به دنبال تشدید سیاست ایران هراسی است. کشور های اروپایی نه تنها به وعده های خود در زمینه ایجاد کانال مالی با ایران عمل نکردند. بلکه در مسیر ایران هراسی هستند، در برگزاری همایش ضد ایرانی در اروپا(لهستان) بار دیگر این گزاره را تایید کردند.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 دی 29
زمان : ساعت 11:38 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379386
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 156
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا