سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه بخش انگوران و شهر دندی 97/9/23
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی: در هشت سال جنگ تحمیلی تجربه‌ای که به دست آمد این بود که باید قدرت بازدارندگی کشور بیشتر باشد و تلاش کردیم تا در همه عرصه‌ها متکی به توانایی داخلی باشیم.    

حجت‌الاسلام علی خورشیدی‌‌اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به هشتم ربیع‌الثانی میلاد امام حسن عسکری(ع    ) است، اشاره کرد و اظهار داشت: عمر با برکت حضرت 38 سال و مدت امامت 6 سال که 3 سال آن در زندان بود    .

امام جمعه دندی با بیان اینکه در آن زمان جامعه مملو از بدعت و اختناق، فساد و ظلم در تمام زوایای اجتماع بود، اما امام از مبارزه با حکام ظلم دست برنداشت ولی راه مبارزه متفاوت بود، گفت: سیره مبارزاتی حضرت مبتنی بر سلاح علم و معنویت و اخلاق بود

وی در ادامه به هفتم آذرماه سالروز شهادت آیت‌الله دکتر مفتح که روز وحدت حوزه و دانشگاه است، اشاره کرد و گفت: دکتر مفتح که توطئه استعماری را در جدا نگاه داشتن دو قشر دانشگاهی و روحانی با تمام وجودش را حس کرده بود، تلاش کرد بین حوزه و دانشگاه وحدت ایجاد کند.

خورشیدی‌اطهر با بیان اینکه هفته گذشته فرانسه و انگلیس با تلاش آمریکا طرح ادعای آزمایش موشکی ایران در شورای امنیت را مطرح کردند و خواستند قطعنامه‌ای علیه ایران به تصویب برسانند، ادامه داد: اما این کشورها با شکست روبه‌رو شدند و شورای امینت بدون صدور بیانیه‌ای پایان یافت.

امام جمعه دندی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین محورهای راهبردی نظام جمهوری اسلامی افزایش توانمندی نظامی است، گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی تجربه‌ای که به دست آمد این بود که باید قدرت بازدارندگی کشور بیشتر باشد و تلاش کردیم تا در همه عرصه‌ها متکی به توانایی داخلی باشیم.

وی با بیان اینکه ایران یک کشور اسلامی با مردمی مسلمان و دارای نظام دینی، بر اساس فلسفه دفاعی اسلام مسلمانان باید دارای قدرت دفاعی در سطح بازدارندگی باشند، تصریح کرد: اقتدار موشکی ایران سهم بالایی در تولید دارد و به کوری چشم دشمنان کشورمان توانمندی‌های بالایی دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 آذر 24
زمان : ساعت 9:5 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378862
بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 286
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا