سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان
| نظر بدهید

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با حضور در محل دفتر امام جمعه دندی با حجت الاسلام حسینی نسب دیدار کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در منطقه انگوران با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در ایران اسلامی گفت: آموزش و پرورش کار نیرو سازی و تربیت افراد برای آینده کشور را به عهده دارد و دانش آموزان امروزی مسئولان و اداره کننده آینده کشور هستند.

امام جمعه دندی گفت: وظیفه آموزش و پرورش سنگین، خطیر و حساس است و باید برای تربیت دانش آموزان از معلمان متدین و انقلابی که الحمدلله اکثرا اینگونه هستند، استفاده شود.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به جایگاه معلم گفت:  طبق فرمایش پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله معلمی شغل انبیاست و الگوی و اسوه معلمان در تربیت دانش آموزان باید پیامبر اسلام باشد.

امام جمعه دندی در پایان گفت: دفتر امام جمعه می تواند با همکاری روحانیون منطقه در برگزاری نماز جماعات در مدارس شهر دندی با اموزش و پرورش همکاری نماید.

در ابتدای این دیدار آقای تمجیدی مدیر کل آموزش و پرورش استان با تقدیر از همکاری امام جمعه دندی در تحقق اهداف آموزش و پرورش افزود: مساعدت نهاد امام جمعه در برنامه های آموزشی و پرورشی موجب رشد و شکوفایی است و آموزش و پرورش همواره نیاز به مشارکت این نهاد در پیش برد برنامه های آموزش و پرورشی دارد. 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 مهر 20
زمان : ساعت 12:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378242
بازدید امروز: 80
بازدید دیروز: 87
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا