سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه بخش
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی: لازم به ذکر است برای خارج شدن شهرستان از بن بست باید جاده دندی به تخت سلیمان و حسن آباد توسط مسئولین مربوطه مورد بحث و برسی قرار گیرد.

حجت الاسلام خورشیدی اطهر  امام جمعه شهردندی و بخش انگوران با تبریک حلول ماه ربیع الاول، هجرت پیامبر را گرامی داشت، گفت: از عزاداری 2 ماهه مردم، هیئت امنا مساجد، هیئات مذهبی که در این ایام زحمت کشیدند نهایت تشکر و قدر دانی می شود.

امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی با اشاره به هفته کتاب و کتاب خوانی اظهارداشت: حضرت علی(ع) فرمودند: هرکس با کتاب آرامش یابد هرگز آسایش از او سلب نمی شود.

وی افزود: سرانه مطالعه کتابخوانی در ایران پایین است انشاالله بتوانیم با تقویت فرهنگ کتاب خوانی و تشویق و ترغیب مردم، تقویت روحیه نشاط در میان نوجوانان، نویسندگان، و با کمک به توزیع کتاب، تجهیز و گسترش کتابخانه های عمومی کانونهای فرهنگی در مساجد سرانه مطالعه را افزایش دهیم .

خطیب جمعه شهردندی با تبریک انتخاب چهار وزیر جدید و ملحق شدن به بدنه دولت، گفت: از وزیر صنعت و معدن و تجارت می خواهیم نظارت و کنترل بر واردات و صادرات کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را داشته باشد.

حجت الاسلام خورشیدی اطهر اظهارداشت: از وزیر راه و شهر سازی نیر انتظار می رود در دوره جدید نسبت به وضعیت اصلاح و درست کردن جادها مخصوصا راه دندی به زنجان با سرعت بیشتر اتخاذ کند و با توجه به گردنه های خطرناک که جان انسانها در خطر است توجه ویژه به مناطق پرخطر و محروم داشته باشد.

 وی افزود: لازم به ذکر است برای خارج شدن شهرستان از بن بست باید جاده دندی به تخت سلیمان و حسن آباد مورد بحث و برسی قرار گیرد.امام جمعه شهردندی گفت:  از وزیر تامین اجتماعی می خواهیم قشر ضعیف جامعه کارگران و بازنشستگان را دریابند در این شرایط باری سخت  از دوش آنها کم شود.

حجت الاسلام خورشیدی اطهر نیز از وزیر اقتصاد خواست:  تورم را کنترل  و از بی ثباتی بازار ارز و سکه جلوگیری کرده و نقدینگی را مهار کند که عامل موثر در قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است و دست غارتگران بیت المال را قطع کند.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 آبان 19
زمان : ساعت 9:17 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379921
بازدید امروز: 82
بازدید دیروز: 208
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا