سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/8/4
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام خورشیدی اطهر: هشت آبان اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است و راهپیمایی عظیم عاشقان امام حسین(ع) و حضور میلیونی پیروان مکتب عاشورا در این راهپیمایی نشان از زنده و پویا بودن مکتب تشیع اسلام است.
حجت الاسلام خورشیدی اطهر امام جمعه شهر دندی و بخش انگوران ضمن اینکه نمازگزاران را به تقوا دعوت کرد با اشاره به مناسبت های هفته و مباحث سیاسی گفت: اول آبان سالگرد شهادت آیت الله مصطفی خمینی(ره)،عالم مبارز، اندیشمندی توانا بود که در 27 سالگی به درجه اجتهاد رسید .

وی با اشاره به گوشه ای از ابعاد شخصیتی آن شهید افزود: شهید آیت الله مصطفی خمینی ره از نظر بعد علمی در علوم و فنون، فقه و اصول، فلسفه و رجال ادبیات، نحو و صرف، مبانی متبحر بود و دارای حافظه و نبوغ فوق العاده، علاقه مند به اهل علم، شهامت،راز و نماز و عبادت، فعالیت های سیاسی، و پایبند به ولایت فقیه و اعتماد راسخ به ولایت فقیه داشت.

خطیب جمعه دندی با اشاره به 8 آبان و 13 آبان هفته بسیج دانش آموزی گفت؛ هشتم آبان روز نوجوان و شهادت دانش آموز بسیجی محمد حسین فهمیده می باشد که حضرت امام(ره) در باره شهید نوجوان فرمودند: رهبر ما آن طفل 12 ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها قلم و زبان ما بزرگتر است با بستن نارنجک به کمر تانک دشمن را منفجر کرد و خود شربت شهادت را نوشید و درس شجاعت، ولایتمداری و ایثار را به همنوعان خود داد.

حجت الاسلام خورشیدی اطهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در باره مقام شامخ شهدا گفت: همانطور که رهبر انقلاب مدظله العالی فرمودند زنده نگه داشتن سالروز شهادت دانش آموز بسیجی شهید حسین فهمیده از اصالتهای دفاع مقدس است.

وی با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین حسینی افزود: هشت آبان اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است و راهپیمایی عظیم عاشقان امام حسین(ع) و حضور میلیونی پیروان مکتب عاشورا در این راهپیمایی نشان از زنده و پویا بودن مکتب تشیع اسلام است.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 97 آبان 4
زمان : ساعت 6:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380035
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 169
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا