سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/6/9
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: محاکمه علنی مفسدان اقتصادی باعث امیدواری و اعتماد مردم به نظام اسلامی، کاهش فساد اداری و عبرتی برای دیگران خواهد بود

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه و معصیت، اظهار کرد: تقوا باعث نزول برکات الهی می‌شود.

امام جمعه دندی با تبریک ایام مبارک عید غدیر خم و روز مباهله و با بیان اینکه مباهله سند حقانیت اسلام است، تصریح کرد: پیام مباهله برای امروز این است کسانی که به حقانیت اسلام و انقلاب اسلامی ایمان دارند باید در تحمل سختی‌ها همراه مردم باشند.

حسینی‌نسب به دو اتفاق مهم هفته یعنی حضور رئیس‌جمهور در مجلس و پاسخ به سؤالات نمایندگان و محاکمه اخلالگران و مفسدان اقتصادی اشاره کرد و درباره سؤال مجلس از رئیس‌جمهور، گفت: دشمنان روی این مسأله حساب ویژه باز کرده بودند ولی با درایت رئیس‌جمهور و نمایندگان این مسأله، مردم سالاری دینی نظام اسلامی را به نمایش گذاشت و نشان داد نظام اسلامی نظام پاسخگویی است.

امام جمعه دندی ادامه داد: نتیجه آراء و قانع شدن و یا نشدن نمایندگان از پاسخ‌های رئیس‌جمهور و قانع نشدن نمایندگان از چهار سوال از مجموع پنج سؤال نشان داد که رأی مجلس جناحی نبود و این پیام را دارد که دولت باید برای حل مشکلات مردم تلاش بیشتری کند.

وی محاکمه علنی اخلالگران و مفسدان اقتصادی را اتفاق دوم و مهم هفته دانست و با بیان اینکه اعتماد مردم به نظام اسلامی بهترین سرمایه و بزرگترین پشتوانه است، ادامه داد: محاکمه علنی مفسدان اقتصادی باعث امیدواری و اعتماد مردم به نظام اسلامی، کاهش فساد اداری و عبرتی برای دیگران خواهد بود.

حسینی‌نسب به سالروز شهادت میثم تمار از یاران با وفای امیرمؤمنان اشاره کرد و با بیان اینکه سخنرانی‌های افشاگرانه او عرصه را بر حکومت اموی تنگ کرد، گفت: میثم تمار ولایت‌مدار بود و ولایت‌مدار ماند و مدافع سربدار حریم اهل بیت(ع) شد.

امام جمعه دندی با بیان اینکه افراد شجاع و انقلابی و مبارز در طول تاریخ بوده‌اند؛ به سالروز شهادت رئیس‌علی دلواری اشاره و تصریح کرد: رئیس‌علی دلواری 103 سال پیش با همراهی مردم در روستای دلوار در مقابل انگلیس ایستاد و در راه دفاع از ایران به شهادت رسید.

وی به روز تکریم خانواده و جایگاه خانواده در اسلام اشاره کرد و افزود: تجمل‌گرایی به اندازه فقر از تهدیدات خانواده‌ها است و خانواده‌های مذهبی و با ایمان از تحکیم بیشتری برخوردار هستند.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 97 شهریور 12
زمان : ساعت 9:48 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377610
بازدید امروز: 167
بازدید دیروز: 181
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا