سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/6/2
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب:فساد مهمترین مانع کارآمدی دستگاه‌ها و نهادها است و همه مسؤولان باید در برخورد با مفسدان یک صدا باشند.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با گرامیداشت هفته دولت؛ اظهار کرد: هفته دولت فرصتی از یک طرف برای بررسی عملکرد دولت و از طرف دیگر ارائه گزارش عملکرد از طرف دولت و از طرف سوم برای بازخوانی شاخص‌های دولت اسلامی است.
خطیب نماز جمعه شهر دندی؛ با بیان اینکه همه دولت‌ها در ایام انتخابات و بعد از آن وعده‌ها و شعارهای می‌دهند؛ خاطر نشان کرد: ارائه گزارش از عملکردها و تحقق وعدها از بهترین برنامه‌ها در هفته دولت است.
وی به ویژگی‌های دولت اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه در نظام اسلامی دولت‌ها باید با شاخص اسلامی حرکت کنند، افزود: کارآمدی، انقلابی، عزتمندی و بیان مواضع انقلابی، خدمت جهادی، فساد ستیزی و پرهیز از فساد از شاخص‌های دولت اسلامی است.
حسینی‌نسب با تاکید بر اینکه مبالغه فساد در کشور دروغ است؛ هر چند فساد کمش هم زیاد است؛ گفت: فساد مهمترین مانع کارآمدی دستگاه‌ها و نهادها است و همه مسؤولان باید در برخورد با مفسدان یک صدا باشند.
امام جمعه دندی با بیان اینکه نه سیاه‌نمایی علیه دولت صحیح است و نه نادیده گرفتن مشکلات؛ به سیره مقام معظم رهبری نسبت به همه دولت‌ها اشاره کرد و گفت: رصد هوشمندانه، نقد منصفانه و حمایت حکیمانه، سیره مقام معظم رهبری در برخورد با دولت‌هاست.
وی با بیان اینکه مخالفت با دولت خلاف قانون است ولی نقد و انتقاد به معنای مخالفت نیست؛ تصریح کرد: اصل اول حمایت از دولتها است و البته همانطور که حمایت به معنای نادیده گرفتن مشکلات نیست؛ انتقاد هم به معنای نادیده گرفتن خدمات نیست.
حسینی‌نسب در ادامه با گرامیداشت یاد شهید انقلابی، شهید سید علی اندرزگو و شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهیدان رجائی و باهنر، الگوی یک دولت اسلامی و انقلابی هستند.
خطیب جمعه شهر دندی با تبریک عید غدیر خم، عید امامت و ولایت، گفت: اسلام بدون غدیر ناقص بوده و دین اسلام و رسالت پیامبر(ص) با ولایت امیرمؤمنان علی(ع) کامل است.
 

*خداحافظی از نمازگزاران شهر دندی
وی نماز جمعه را از برکات انقلاب اسلامی دانست و با تاکید بر حمایت از امام جمعه به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی به پایان مأموریت خود در شهر دندی اشاره کرد و با بیان اینکه خود در خواست انتقال به شهر دیگر را داده بودم، گفت: با تایید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از جمعه آینده نماز جمعه را در شهر سلطانیه اقامه خواهم کرد.
حسینی‌نسب ضمن خداحافظی و تشکر از مردم ولایت‌مدار، نمازگزاران و مسؤولان ادارات، علما، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی، رؤسای فعلی و قبلی و اعضای ستاد نماز جمعه، امام جمعه شهرستان و فرماندار؛  یاد آور شد: از نقایصی که داشتم عذرخواهی و از عزیزان حلالیت می‌طلبم و همه را به خدای متعال می‌سپارم
.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 شهریور 3
زمان : ساعت 11:26 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377397
بازدید امروز: 135
بازدید دیروز: 81
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا