سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی97/5/26
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه شهر دندی: عده‌ای که مقام معظم رهبری را مسؤول مشکلات می‌دانند در دادگاه عدل الهی شرمنده و رسوا خواهند شد.

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از اقشار مردم اشاره کرد و با بیان اینکه برای حل مشکلات بن بستی وجود ندارد؛ اظهار کرد: ضعف مدیریت‌ها از عوامل مشکلات اقتصادی است.

خطیب نماز جمعه شهر دندی، با اشاره به پاسخ مقام معظم رهبری به نامه رئیس قوه قضائیه مبنی بر محاکمه مفسدان اقتصادی؛ گفت: قاطعیت و سرعت در محاکمه و عدم ملاحظه افراد و در عین حال انصاف و عدالت در محاکمه مفسدان اقتصادی از مطالبات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه تجربه‌ها، دشمنی‌ها و بی اعتماد بودن آمریکا، از دلائل مهم عدم مذاکره با آمریکا است؛ خاطر نشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم مذاکره با آمریکا و دلائل آن, آمریکا از خواسته‌های حتی  زورگویانه و ظالمانه خود در مذاکرات عقب نشینی نمی‌کند و از طرفی امتیازات خود را نقد می‌گیرد؛ اما خودش وعده می‌دهد و بعدا هم به آنها عمل نمی‌کند که برجام یک نمونه است و مذاکره با اینگونه دشمنان هدر دادن سرمایه‌های کشور است.

امام جمعه دندی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید طبق قانون بر وظائف خود عمل کنند و طبق قانون وظیفه هر کس مشخص است؛ تصریح کرد: عده‌ای که مقام معظم رهبری را مسؤول مشکلات می‌دانند در دادگاه عدل الهی شرمنده و رسوا خواهند شد و اگر قرار است همه کارها و مسؤولیت‌ها بر عهده رهبری معظم انقلاب باشد پس دولت و قوه قضائیه وظایفشان چیست؟

حسینی‌نسب با بیان اینکه دولت به شعارها و وعده‌های خود و قوه قضائیه به وظایف خود عمل کند، اذعان کرد: عده‌ای از نابسامانی بازار سوء استفاده کرده و گرانفروشی می‌کنند، لذا باید تعزیرات برخورد جدی کند.

وی در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) و حضرت مسلم بن عقیل(ع)،  شهید خیانت و فریب و امام باقر(ع) را اسیر کاروان کربلا معرفی کرد و گفت: آنهایی که ادعای ولایتمداری داشتند نماینده امام حسین(ع) حضرت مسلم(ع) را سربریدند و توفیق تبعیت از نماینده امام حسین(ع) را نداشتند؛ امروز نیز مقام معظم رهبری نماینده امام زمان(ع) است و هرکس مطیع مقام معظم رهبری نباشد؛ توفیق تبعیت از امام زمان(ع) را نخواهد داشت.

خطیب جمعه شهر دندی به 26 مرداد سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و با تجلیل از رشادت‌ها و ایستادگی‌های رزمندگان اسلام؛ افزود: مقاومت و ایستادگی رمز پیروزی است و اگر آزادگان ایستادند و پیروز شدند در جنگ اقتصادی هم با صبر و مقاومت دشمن شکست خواهد خورد ولی اگر به دشمن اعتماد شود نتیجه‌اش جز شکست نخواهد بود، که کودتای 28 مرداد سال 32 و سرنگونی مصدق نتیجه اعتماد به دشمن است.

وی با بیان اینکه در کنار مقاومت و ایستادگی، توکل به خداوند متعال و باور به نصرت الهی و توسل نیز بهترین وسیله برای غلبه دشمنان است به روز عرفه اشاره کرد و گفت: روز عرفه بهترین روز برای طلب مغفرت و مناجات با خدا است و انسان باید در عرفات که بیرون از حرم است به درگاه الهی تضرّع کند تا لیاقت ورود به حرم خدا را کسب کند.

امام جمعه دندی با تبریک روز عید قربان، این روز را به عنوان نماد مبارزه با نفس اماره و همچنین عبادت و بندگی همگانی، یاد آور شد و افزود: مؤمنان در روز عید قربان فقرا و نیازمندان را در قربانی‌ها سهیم کنند.

حسینی‌نسب به 31 مرداد روز صنعت دفاعی اشاره کرد و گفت: تسلیحات دفاعی و تولید موشک و ... نماد خودباوری و تکیه بر جوانان جهادی و انقلابی است که در دوران تحریم تولید شده است.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 مرداد 27
زمان : ساعت 1:40 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378550
بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا