سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه بخش انگوران و شهر دندی 97/5/19
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی: پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکا با هدف ایجاد جنگ روانی است و هیچ فرقی با تحریمها و تهدیدها ندارد.

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبههای نماز جمعه با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیز از گناه؛ اظهار کرد: هر کس از مرد یا زن مسلمانى غیبت کند، خداوند تا 04 شبانه روز نماز و روزه او را نپذیرد مگر این که غیبت شونده او را ببخشد.

خطیب نماز جمعه شهر دندی با اشاره به پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکا و با بیان اینکه این کار هم در ادامه دشمنیهای آمریکا است؛ گفت:پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکا با هدف ایجاد جنگ روانی است و هیچ فرقی با تحریمها و تهدیدها ندارد.

وی با بیان اینکه دشمن در ما احساس ضعف کرده و وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور دشمن را به طمع انداخته و پیشنهاد مذاکره از روی طمع است، تصریح کرد: آمریکا خیال میکند اگر در این وضعیت پیشنهاد مذاکره دهد و هر شرطی داشته باشد ایران قبول میکند و بعد مثل برجام عهد شکنی میکند.

 

*دولت باید به مطالبه مردم؛ رهبری و مراجع تقلید پاسخ دهد

حسینی نسب با بیان اینکه معیشت و اقتصاد مردم خصوصا افراد کم در آمد کمرشکن است و حل مشکل اقتصادی و مبارزه با تورم به مطالبه عمومی تبدیل شده است؛ افزود :دولت باید به مطالبه مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و دلسوزان انقلاب پاسخ دهد.

وی با انتقاد از تعلل در رسیدگی به پرونده اخلالگران اقتصادی که اقدام برخی از آنها افساد فیالارض است و حکم افساد فیالارض اعدام است؛ اذعان داشت: باید چند تن از اخلالگران و مفسدان سریعا محاکمه و مجازات شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

خطیب جمعه شهر دندی با تاکید بر نظارت دستگاهای نظارتی بر قیمت کالاهای اساسی و پر مصرف مردم؛ گفت: نظارتها و بازرسیها باید به گونهای باشد که عدهای نتوانند از نابسامانی بازار سوء استفاده کنند.

وی با اشاره به ویژگیهای یک مدیر شایسته در نظام اسلامی؛ ادامه داد: مدیری لیاقت خدمت در نظام اسلامی را دارد که با روحیه انقلابی و جهادی با فساد و فقر مبارزه کند.

حسینی نسب در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام جواد)ع( و با تحلیل سیره مبارزات سیاسی و فرهنگی امام دهم؛ یادآور شد: دوران امامت امام جواد(ع) با حکومت دو طاغوت یعنی مأمون و معتصم عباسی مقارن بوده و معتصم عباسی با اینکه فردی منافق و ریاکار بوده و در ظاهر از اسلام طرفداری می کرده ، امام)ع( در مقابل او ایستاد.

وی گفت: درس سیره مبارزاتی امام جواد)ع( برای جامعه امروز ما این است که باید در مقابل دشمنان منافق و قدرتهای مستکبر ایستادگی کرد.

امام جمعه شهر دندی با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی)ع( و حضرت فاطمه زهرا)س(؛افزود: مهریه، جهیزیه و عروسی این دو نور الهی بهترین الگو برای زوجهای جوان است.

حسینی نسب به روز حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد و گفت: شوراهای اسلامی باید ظرفیتهای ایجاد اشتغال در روستاها را شناسایی و در راستای ایجاد اشتغال و صنایع کوچک از مسؤولان مطالبه نمایند.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 مرداد 20
زمان : ساعت 8:59 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378546
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا