سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه شورای فرهنگ و ایثار شهرستان
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر

حجت الاسلام حسینی نسب: در شرایط فعلی که هم از دوران دفاع مقدس فاصله گرفته ایم و هم دشمن از هر طریق تلاش می کند که جوانان را از فضای معنویت دور کند، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت دارد.

امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی: در ظاهر هم میادین و خیابانها باید مزین به تمثال شهدا باشد این کار در شهرهای ماهنشان و دندی کم رنگ است و اگر هم هست نیاز به بازسازی دارد.

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان ماه نشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین ولی زاده مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری و به ریاست

نوری فرماندار شهرستان و حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی در این جلسه با اشاره به جایگاه شهید و شهادت گفت: جهاد و شهادت در راه خدا نصیب بندگان خاص خدا می شود.

وی با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس به نسل جدید در زنده ماندن یاد و اهداف شهدا مؤثر است.

امام جمعه شهر دندی گفت: در شرایط فعلی که هم از دوران دفاع مقدس فاصله گرفته ایم و هم دشمن از هر طریق تلاش می کند که جوانان را از فضای معنویت دور کند، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت دارد.

حسینی نسب با اشاره به ابلاغ سیاستهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از سوی مقام معظم رهبری در دوازده بند و تاکید بر مطالعه آن، افزود: سیاستهای ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب و بهترین پشتوانه برای پیگیری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با تاکید بر برنامه ریزی و فعالیت مستمر نهادهای مربوطه خصوصا بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: یکی از راههای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری همایش ها برای عموم مردم است.

امام جمعه شهر دندی با تاکید بر اینکه در ظاهر هم میادین و خیابانهای شهرها و روستاها باید مزین به تمثال شهدا باشد گفت: این کار در شهرهای ماهنشان و دندی کم رنگ است و اگر هم هست نیاز به بازسازی دارد.

وی با بیان اینکه در اینگونه جلسات باید خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هم حضور داشته باشند، گفت: شرایط کنونی طوری است که حتی ایثارگران و جانبازان هم نیاز به حضور در اینگونه جلسات و بازسازی دوران گذشته و پرافتخار خود دارند.

حجت الاسلام ولی زاده مشاور رئیس جمهور در امور ایثارگران نیز در این جلسه با اشاره به عملکرد دولت در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تشریح خدمات دولت به خانواده شهدا و ایثارگران، به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: مطالعه وصیت نامه شهدا در ادارات و نهادها و بین مسئولان از عوامل موثر در زنده ماندن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 97 تیر 28
زمان : ساعت 10:25 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378427
بازدید امروز: 142
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا