سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مراسم جشن میلاد حضرت معصومه(ع)
برچسب ها: اهلبیت علیهم السلام (79)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: در بین فرزندان امام کاظم(ع) بعد از امام رضا(ع) کسی هم شأن حضرت معصومه س) نیست.

امام جمعه دندی: دخترکشی از جنایات عصر جاهلیت بود البته در جاهلیت مدرن نیز عده ای با بد پوششی، بدحجابی و بی حجابی و بزک کردن، شخصیت خود را از بین می برند.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران: عده ای در بی حجابی باحیوانات رقابت می کنند و حجاب را نشانه عقب ماندگی می دانند درحالی که بی حجابی نشانه عقب ماندگی است.

مراسم جشن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر و هفته عفاف و حجاب در سالن صالحین حوزه مقاومت بسیج شهید چمران شهر دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران - شهردندی در این مراسم به جایگاه حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: در بین فرزندان امام کاظم (ع) بعد از امام رضا(ع) کسی هم شان حضرت معصومه (س) نیست.

حسینی نسب به مقام شفاعت حضرت معصومه اشاره کرد و افزود: در بین زنان دو نفر از خاندان پیامبر اسلام اجازه شفاعت گسترده و وسیعی دارند که اولی خاتون محشر، صدیقه اطهر حضرت زهرا(س) و دومی حضرت معصومه (س) است.

وی از تعدد فرزندان امام کاظم(ع) بعنوان یکی از ویژگی های امام هفتم یاد کرد و با بیان اینکه کمترین تعداد فرزندانی که برای این امام در منابع اسلامی آمده 30 فرزند است، افزود: افزایش جمعیت شیعیان و ازدیاد امت پیامبر در سیره امام کاظم(ع) نمایان است.

امام جمعه شهر دندی گفت: سیاست کشور و مطالبه مقام معظم رهبری فرزند آوری و افزایش جمعیت است.

وی به جایگاه دختر در دین اسلام اشاره کرد و با بیان اینکه یکی از راههای درک مقام دختر در اسلام، بررسی وضعیت دختر در قبل از اسلام و مقایسه آن با دوران ظهور اسلام است، گفت: دختر کشی از جنایات عصر جاهلیت بود البته در در #جاهلیت_مدرن نیز عده ای از زنان با بد پوششی، بدحجابی و بی حجابی و بزک کردن، شخصیت خود را از بین می برند.

امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه به تعبیر شهید مطهری اگر بی حجابی نشانه تمدن است پس حیوانات متمدن ترند، گفت: عده ای در بی حجابی با حیوانات رقابت می کنند و حجاب را نشانه عقب ماندگی می دانند در حالی که بی حجابی نشانه عقب ماندگی است چرا که سابقه بی حجابی به قبل اسلام برمی گردد.

وی به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و با بیان برخی نظرات غربیها در نحوه مبارزه با انقلاب اسلامی گفت: #میشل_هولباگ(نویسنده ی اسلام ستیز فرانسوی) می گوید: “جنگ بر ضد اسلام گرایی؛ با کشتن مسلمانان فایده ای ندارد ؛ فقط با فاسد کردن آنها می توان به پیروزی دست یافت.پس بجای بمب برسر مسلمانان#دامن_های_کوتاه فرو بریزید. همچنین "#مارتین_ایندیک محقق آمریکایی اسلام و آمریکا" نیز می گوید: دیگر وقت آن نیست که دانشجویان را به خیابان ها بکشانیم ، بلکه باید چادر را از سر زنان برداشت و از این طریق می توان نظام اسلامی ایران را نابود کرد.

حسینی نسب با تقبیح پوشش های با #مدل_غربی مثل آستین کوتاه، آستین سه ربع، مانتو کوتاه و لباس تنگ و بدحجابی و بی حجابی گفت: کسانی که ارزشهای اسلامی همچون حجاب را تخریب می کنند در مسیر دشمن قدم بر می دارند و جدول دشمن را پر می کنند.

وی با بیان اینکه #حجاب از مسلمات و ضروریات دین اسلام است و بی حجابی بی احترامی به خون شهداست گفت: حجاب یادگار حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) و حضرت معصومه (س) است.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 97 تیر 25
زمان : ساعت 9:15 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378481
بازدید امروز: 196
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا