سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تودیع و معارفه فرمانده پاسگاه بخش انگوران شهر دندی
| نظر

حجت الاسلام حسینی نسب: ایجاد امنیت اجتماعی اسلامی وظیفه اصلی نیروی انتظامی است و منظور از امنیت اسلامی یعنی هر کسی که کار خلاف و دور از شئونات اسلامی انجام می دهد، نباید در جامعه اسلامی احساس امنیت کند.

امام جمعه دندی: عزت و اقتدار نیروی انتظامی نباید خدشه دار شود.

 مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید پاسگاه انتظامی بخش انگوران و شهر دندی با حضور مسئولان ادارات، معتمدان و ریش سفیدان برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در این مراسم با اشاره به اهمیت وجود نیروی انتظامی گفت: اهمیت وجود نظم و امنیت، دلیل برفلسفه وجودی نیروی انتظامی است.
وی به ضرورت آرامش و امنیت در جامعه اشاره کرد و با بیان اینکه اولین دعا و درخواست حضرت ابراهیم علیه السلام از خداوند متعال ایجاد امنیت است، گفت: بنابر روایتی از امیرمومنان حضرت علی علیه السلام، بدترین محل برای سکونت جایی است که ساکنین آن در آرامش نباشند.
امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی با بیان اینکه هر کار فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیازمند آرامش و امنیت است، گفت: امنیت رکن اصلی و از ضروریات زندگی است.
حسینی نسب گفت: در مساله اقتصاد، تولید و اشتغال، حمایت از کالای ایرانی نیروی انتظامی امنیت اقتصادی را تأمین می کند که مبارزه با قاچاق از جمله راههای تامین امنیت اقتصادی است.
وی با بیان اینکه حرمت و جایگاه نیروی انتظامی باید حفظ شود و نباید اقتدار پلیس به هربهانه ای شکسته شود، گفت: عزت و اقتدار نیروی انتظامی نباید خدشه دار شود.
امام جمعه شهر دندی به انتظار مردم و نظام اسلامی از نیروی انتظامی هم اشاره کرد و افزود: ایجاد امنیت اجتماعی اسلامی وظیفه اصلی نیروهای انتظامی است و منظور از امنیت اسلامی یعنی هر کسی که کار خلاف و دور از شئونات اسلامی انجام می دهد مثل مواد فروشان، قاچاقچیان و امثال اینها نباید احساس امنیت کند.
وی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در طول سال خصوصا در شبهای قدر، و تقدیر از سروان سعیدزاده فرمانده سابق انتظامی برای سروان شاهمرادی فرمانده جدید پاسگاه انتظامی بخش انگوران آرزوی موفقیت کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 97 خرداد 29
زمان : ساعت 8:9 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378193
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 87
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا