سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/3/25
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: وقتی یک مفهوم واحد از تروریسم در دنیا وجود ندارد و تروریسم در نظر آمریکا و اروپا با آنچه که ایران اسلامی تروریسم می‌داند فرق دارد، این قرارداد(FATF) خطرناک است و دولت نباید بعد از تجربه برجام، مجددا  فریب دشمن را بخورد.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و سفارش به حفظ برکات و فضائل ماه رمضان اظهار داشت: عید فطر، یوم الجوائز و روز دریافت پاداش است.
وی با بیان اینکه روز عید فطر (همچنان که در روایت امیرالمؤمنین علیه ‌الصّلاة والسّلام هست) به روز قیامت تشبیه شده است، یعنی روز پاداش، با اشاره به تشابه‌های عید فطر با روز قیامت گفت: همانا که امروز روزی است که همچون قیامت، نیکوکاران در این روز پاداش می‌یابند و گنهکاران زیان می‌بینند و آن شبیه‌ترین روز به روز قیامت است پس با خارج شدن از خانه‌هایتان به سوی محل خواندن نمازتان، خارج شدن از قبرهایتان به سوی پروردگارتان یادآورید و با ایستادن در محل نماز خواندنتان، ایستادن مقابل پروردگارتان یادآورید و با بازگشتان به سوی خانه هایتان به روانه شدن از عرصه‌ى قیامت به سوى منازل بهشتیتان یا جهنمیتان یادآورید.
امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه بهترین درخواست در این روز همان چیزی است که نه بار در قنوت‌های نمازعید از خدا درخواست می‌کنیم، گفت: روز عید فطر روز عزت و اقتدار مسلمانان و جامعه اسلامی است.
وی با تبریک عید سعید فطر خصوصا به براداران و خواهران روزه اولی گفت: پرداخت زکات فطره واجب و اکمال روزه به اداء زکات فطره بستگی دارد.
حسینی نسب با اشاره به بررسی قرارداد FATF در مجلس شورای اسلامی و با بیان اینکه این قرارداد بین دولت‌ها با دو هدف مبارزه با پولشویی و مبارزه با تروریسم انجام می‌شود، گفت: وقتی یک مفهوم واحد از تروریسم در دنیا وجود ندارد و تروریسم در نظر آمریکا و اروپا با آنچه که ایران اسلامی تروریسم می‌داند فرق دارد، این قرارداد خطرناکی است و دولت نباید بعد از تجربه برجام، مجددا  فریب دشمن را بخورد.
وی با بیان اینکه چگونه می‌توانیم در مبارزه با تروریسم با آمریکا و غرب همکاری کنیم در حالی آنها ایران را بخاطر حمایت از محور مقاومت و حزب‌الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریسم می‌داند، گفت: زیر بار این قرارداد رفتن خود تحریمی بر علیه کشور اسلامی، سپاه پاسداران و صنعت موشکی کشور است.
امام جمعه شهر دندی با گرامیداشت سالروز تاسیس دانشگاه اسلامی گفت: در نامه‌ای از سوی اینجانب به رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی درخواست شده است که این دانشگاه در شهر دندی هم ایجاد شود و امیدواریم مسئولان شهر خصوصا در تامین محل برای فعالیت دانشگاه مساعدت نمایند.
وی روز جهاد کشاورزی را گرامی داشت و با تشکر از خدمات جهاد کشاورزی و کشاورزان زحمتکش گفت: جهادکشاورزی و کشاورزان بازوان توانمند نظام اسلامی در راستای خودکفائی هستند.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 خرداد 26
زمان : ساعت 11:33 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378129
بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 76
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا