سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اختتامیه کلاسهای ماه رمضان قرارگاه خاتم الانبیاء
| نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی: هوای نفس، شیطان، منافقین و کفار دشمنان انسانهای مومن و مسلمان هستند.
حجت الاسلام حسینی نسب: مبارزه با دشمن در بیرون از مرزها موجب پیروزی بر دشمن و جلوگیری از ناامنی در داخل کشور است.

مراسم اختتامیه کلاسهای ویژه ماه رمضان قرارگاه خاتم الانبیاء در معدن انگوران با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم و در جمع مهندسان، تکنسین ها و کارگران قرارگاه خاتم الانبیاء، با آرزوی قبولی طاعات و عبادت و قدردانی از برگزاری اینگونه جلسات، به معرفی انواع دشمن از منظر قرآن پرداخت و گفت: بیش از 1500 آیه از آیات قرآن پیرامون دشمن شناسی است.
امام جمعه شهر دندی با تقسیم بندی دشمنان به دشمن درونی ایمانی، دشمن داخلی سیاسی و دشمن خارجی سیاسی گفت: هوای نفس بعنوان دشمن درونی و ایمانی نزدیک ترین دشمن به انسان است که انبیاء و ائمه معصومین از شرّ آن خدا پناه می برند.
وی از نفس اماره بعنوان دعوت کننده به گناه، تشویق کننده به ارتکاب معاصی یاد کرد و گفت: مبارزه با هوای نفس جهاد اکبر است و لذا پیامبر اسلام هر شب می فرمود: « الهی لَا تَکِلْنِی إِلَى نَفْسِی طَرْفَةَ عَیْنٍ أَبَدا»؛ پروردگارا! مرا یک آن به خودم وامگذار.
امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی از شیطان به عنوان دومین دشمن درونی و ایمانی نام برد و گفت: هر چیزی یا کسی که انسان را از مسیر الهی و صراط مستقیم منحرف کند شیطان است.
امام جمعه دندی با اشاره به آسیب های اجتماعی گفت: مواد مخدر و ماهواره ابزار شیطان هستند و فضای مجازی نیز اگر هدفمند و در راه صحیح استفاده نشود، خطرناک و منحرف کننده است.
حسینی نسب از منافقان بعنوان سومین دشمن داخلی و سیاسی یاد کرد و با بیان اینکه جنگهای امیرمومنان حضرت علی علیه السلام بخاطر جهاد آن حضرت با منافقین از جنگهای پیامبر سختر بود، گفت: خطرناکترین دشمن مسلمانان، منافقین هستند که در طول تاریخ بوده و بعد انقلاب اسلامی هم 17 هزار ایرانی بی گناه از مسئولین تا مردم توسط آنان ترور و به شهادت رسیده اند.
حسینی نسب یهود و کفار از منظر قرآن دشمن دیگر مسلمانان بر شمرد و گفت: تا جامعه مسلمانان از اسلام دست برندارند، اینها راضی نمی‌شوند و به دشمنی خود ادامه خواهد داد.
امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی گفت: دشمنی آمریکا با ایران اسلامی بر سر انرژی هسته ای و موشک نیست بلکه آنها با وجود نظام اسلامی و ملت ایران مخالفند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر این مسائل حل شود مساله دیگر را بهانه خواهند کرد که اکنون بحث حضور ایران در منطقه، حمایت از محور مقاومت و موشک را بهانه برای دشمنی قرار داده اند.
وی با اشاره به حضور ایران در سوریه و عراق و حمایت از محور مقاومت و با بیان اینکه اشغال عراق و افغانستان و ایجاد داعش با هدف در تنگنا قرار دادن ایران صورت گرفت، افزود: حضرت علی علیه السلام می فرماید: « به خدا قسم هیچ ملتی در خانه اش مورد حمله قرار نگرفت؛‌ مگر اینکه ذلیل شد و لذا عقل سلیم هم حکم می کند که باید خارج از مرزها باید با دشمن جنگید و اجازه ورود به دشمن را به کشور نداد.
امام جمعه شهردندی با بیان اینکه سوریه اولین کشوری است که انقلاب اسلامی را به رسمیت شناخت و در دوران هشت سال دفاع مقدس هم از ایران اسلامی حمایت کرد گفت: لبنان، سوریه و عراق سپر انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ما هستند و ما باید سپر را محکم نگه داریم.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 97 خرداد 24
زمان : ساعت 9:57 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378162
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 87
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا