سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی97/3/18
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی: حقوق بگیران نجومی و مسؤولان بی‌تفاوت نمی‌توانند با ملت هماهنگ و مشکلات آنها را درک کنند.

امام جمعه دندی: روز قدس روز قیام مسلمانان سراسر جهان علیه مستکبران و فریاد علیه غده سرطانی است.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا، راست گویی است و راستگویی و پرهیز از دروغ، زیباترین اخلاق و ادب است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر نقشه‌های دشمنان، به تشریح سه محور دشمنی‌های دشمنان پرداخت و گفت: فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی از نقشه‌های دشمن در مقطع کنونی است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه هدف اصلی مذاکرات هسته‌ای لغو همه تحریم‌ها بود اما دشمنان بدعهد نه تنها تحریم‌ها را لغو نکردند، بلکه تحریم‌های جدیدی را نیز اعمال کردند، افزود: هدف اصلی دشمن از اعمال تحریم‌ها، فشار اقتصادی و در نتیجه ناامید کردن مردم از مسیر اسلام و انقلاب است، اما ایستادگی ملت آنها را ناامید خواهد کرد .

حسینی‌نسب با بیان اینکه مسؤولان در قبال فشار اقتصادی دو وظیفه مهم دارند اول اینکه در مقابل فشار اقتصادی دشمن برنامه‌ریزی داشته و تمام توان خود را برای مقابله بکار گیرند، ثانیا برای درک مشکلات معیشت مردم باید با آنها هماهنگ شوند، تصریح کرد: حقوق بگیران نجومی و مسؤولان بی‌تفاوت نمی‌توانند با ملت هماهنگ و مشکلات آنها را درک کنند.

وی از فشار روانی، به عنوان دومین نقشه دشمن در شرایط فعلی یاد کرد و گفت: در این نوع توطئه دشمنان انقلاب با همراهی منافقان داخلی تلاش می‌کنند دستاوردهای انقلاب اسلامی را کمرنگ کنند در حالی که توان موشکی، پیشرفت‌های هسته‌ای، امنیت همه جانبه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

امام جمعه قیدار فشار عملی و ایجاد اغتشاش را از سومین نقشه‌های دشمن دانست و با بیان اینکه دشمن از اجتماعات آرام کسانی که به دنبال پیگیری مطالبات خود هستند سوء استفاده می‌کند و اغتشاشات دی ماه سال 96 مصداق تجربه شده این توطئه دشمنان است، ادامه داد: اولا در این تجمعات با هوشمندی و هوشیاری نباید به دشمن اجازه داد که سوء استفاده کند، ثانیا اینکه مسؤولان باید در زمان لازم مشکلات مردم و اصناف را حل کنند تا به تجمعات منتهی نشود.

حسینی‌نسب با اشاره به دستور مهم مقام معظم رهبری به سازمان انرژی اتمی مبنی بر آماده کردن مقدمات رسیدن به 190 هزار سو، گفت: این حکم از یک طرف باعث عزت و غرور ملی و از طرف دیگر پاسخ به عهد شکنی‌های آمریکاست و نشان داد که ولایت فقیه حافظ عزت و اقتدار ملت انقلابی و نظام اسلامی است.

وی همچنین با اشاره به روز جهانی قدس و قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: روز قدس روز قیام مسلمانان سراسر جهان علیه مستکبران و فریاد علیه غده سرطانی است.

امام جمعه دندی با اشاره به سالروز عزل بنی صدر از فرماندهی کل قوا، افزود: هر کس با ملت انقلابی ایران همراه نباشد سرنوشت بنی صدر در انتظار اوست.

حسینی‌نسب معیارهای انتخاب همسر از مباحث خانواده را ادامه داد و با بیان اینکه پایبندی به ارزشهای اخلاقی دومین معیار همسرگزینی بعد از معیار ایمان و تدین است، تاکید کرد: اخلاق نیک زوجین و عفاف و حجاب از مصادیق ارزش‌های اسلامی است و زن بی حجاب نمی‌تواند همسر مرد با ایمان باشد و لذا در ارزش‌های اسلامی هم زن و مرد باید همسان باشند

  

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 خرداد 19
زمان : ساعت 9:59 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378192
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 87
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا