سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی97/3/11
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: استکبارستیزی و عزتمندی سیره سیاسی امام(ره) و ولایت فقیه یادگار ارزشمند امام راحل است.

خطیب جمعه دندی:امام خمینی(ره) و امام خامنه ای یک حقیقت و یک روح هستند که در دو جسم متجلی می شوند.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران و روزه داران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به فضائل ماه رمضان خصوصا شبهای قدر، گفت: اگر انسان گناهکار نتواند در شب های قدر خود را در معرض رحمت و مغفرت الهی قرار دهد و آمرزیده شود، بخشیده نمی شود مگر اینکه عرضه را درک کند.

امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه شب قدر شب نزول فرشتگان به روی زمین و تقدیر مقدرات بندگان الهی است، گفت: شب قدر، خلاصه، عصاره و قلب ماه رمضان است و کسانی که از اول ماه رمضان در مسجد و مجالس موعظه و روضه شرکت کرده اند، در شبهای قدر آمادگی بیشتری خواهند داشت.

وی با تسلیت ایام سوگواری شهادت امیرمؤمنان حضرت علی(ع) و با اشاره به فضائل و شخصیت اولین امام شیعیان، گفت: امیرمؤمنان حضرت علی(ع) تنها شخصیتی بود که بعد از پیامبر(ص) سزاوار عهددار منصب امامت مسلمین بود.

حسینی نسب به تبیین شخصیت و فضائل حضرت علی(ع) از زبان مخالفان آن حضرت پرداخت و گفت: معاویه می گوید: مادران عاجزند از اینکه شخصیتی مثل علی را بدنیا بیاورند.

امام جمعه شهر دندی با اشاره به 14 خرداد سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب بویژه شهدای 15 خرداد 42، گفت: امام ملت ایران را عزیز کرد و آنها را از وابستگی نجات داد.

خطیب جمعه شهر دندی به تبیین سیره سیاسی حضرت امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: استکبارستیزی و عزتمندی سیره سیاسی امام(ره) و ولایت فقیه یادگار ارزشمند امام راحل است.

حجت الاسلام حسینی نسب به انتخاب شایسته خلف صالح و مرید و شاگرد امام یعنی مقام معظم رهبری به ولایت و رهبری انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت: حضرت امام خامنه ای در 30 سال رهبری، کشور و ملت را از بحران و فتنه های مختلف نجات داده است.

امام جمعه شهر دندی گفت: امام خمینی(ره) و امام خامنه ای یک حقیقت و یک روح هستند که در دو جسم متجلی می شوند.

خطیب جمعه شهر دندی به چند نمونه از مدیریت های مقام معظم رهبری در بحران های مختلف اشاره کرد و گفت: پروژه فشار از پایین و چانه زنی از بالا، فتنه 18 تیر سال 78، ماجرای دادگاه میکونوس، نامه وقیحانه نمایندگان مجلس ششم به مقام معظم رهبری و نوشیدن جام زهر و فتنه 88 از جمله بحران های خطرناک و برانداز برای نظام اسلامی بود که با مدیریت و درایت مقام معظم رهبری از آنها عبور کرده ایم.

وی به هدایت های مقام معظم رهبری در مسأله هسته ای اشاره کرد و با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی بارها عدم اعتماد بودن آمریکا را هشدار داد، گفت: آینده نگری، دشمن شناسی از ویژگی های روشن مقام معظم رهبری است.

امام جمعه شهر دندی با اشاره به دشمنی آمریکا و اعمال تحریم های جدید حتی بر علیه برخی نهادها و شخصیت های انقلابی و با بیان اینکه این تحریم ها نشانه حقارت آمریکا است، گفت: ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی در ماه مبارک رمضان هم با شیطان درونی و هوای نفس و هم شیطان بیرونی یعنی آمریکای مستکبر مقابله خواهند کرد و در روز جهانی قدس شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را کوبنده تر از همیشه سر خواهند داد.

حسینی نسب با اشاره به دیدار جوانان و دانشجویان با مقام معظم رهبری و مطالبات مقام معظم رهبری، گفت: انقلابی گری، تشکیل لشگر خوبان مؤمن و انقلابی برای مطالبه آرمانهای انقلاب از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

وی گفت: حوزه های علمیه، دانشگاهها و آموزش و پرورش، در تشکیل لشکر خوبانِ مومن و انقلابی برای مطالبه های ارزشهای انقلاب اسلامی نقش تأثیرگذاری دارند.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 خرداد 12
زمان : ساعت 12:8 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381032
بازدید امروز: 99
بازدید دیروز: 211
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا