سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 94/9/6
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:
ازنیروی انتظامی دربرخورد با منکرات و بی حجابی حمایت می کنیم.

وام خودرو منجر به ورود دهها هزار خودرو بی کیفیت به جاده هاست و دولت باید این وام را در بخش مسکن هزینه می کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با اشاره به 10 آذر روز مجلس گفت: مجلس عصاره فضائل ملت است و انتظار ما از نمایندگان شجاعت، دلسوزی، پیگیری حقوق مردم است.

امام جمعه دندی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس گفت: مصوبات مجلس باید با اسلام و قانون اساسی سازگار باشد و مشکلی از مشکلات مردم را برطرف کند.

 

خطیب جمعه دندی از نمایندگان مجلس بخاطر ایستادگی مدرس گونه در مقابل زورگویی های استکبار جهانی در بحث هسته ای تشکر کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب به سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلام اشاره کرد و گفت: قانون اساسی همچون چراغی است که مردم و مسئولان را راهنمایی می کند و همه موظفند بر اساس قانون حرکت کنند.

امام جمعه دندی با تشکر از تاکید نیروی انتظامی بر برخورد با بی حجابی و منکرات گفت: ما و مردم متدین از این طرح حمایت می کنیم. نیروی انتظامی همانطور که با رانندگان متخلف برخورد می کند و به جسم و جان انسانها ارزش قائل است باید به روح انسانها نیز ارزش قائل شود و با کسانی که با بی حجابی و آلودگی صوتی و پخش موسیقی جامعه را آلوده به منکرات می کنند،  برخورد کند.

خطیب جمعه دندی با انتقاد از وام 25میلیونی خودرو گفت: این طرح که به بهانه خروج از رکود اقتصادی انجام شد علاوه بر اینکه منجر به ورود دهها هزار خودرو بی کیفیت به جاده ها می شود،  منجر تورم نیز خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: دولت باید این سرمایه را در بخش مسکن هزینه می کرد و طرحهای مسکن مهر را به اتمام می رساند.

امام جمعه دندی با بیان اینکه مسکن مهر آسیب هایی دارد ولی در هر حال سرپناهی برای مردم خصوصا جوانان مستأجر بود از مزخرف خواندن مسکن مهر انتقا کرد و گفت: دولت مسکن اجتماعی را مطرح کرد ولی به بهانه اینکه بانکها اعتبار نمی دهند آن را رها کرد.

خطیب جمعه دندی به دیدار رئیس جمهور روسیه با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: حضور رئیس جمهور روسیه بدون انتظار برای استقبال رسمی در دفتر مقام معظم رهبری و دیدار با رهبر انقلاب ثمره  قدرت و ایستادگی نظام اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی نسب همچنین به ثواب زیارت امام حسین علیه السلام در روز اربعین اشاره کرد و گفت: همان جاذبه ای که جابر بن عبدالله انصاری را به کربلا آورد همان جاذبه الان نیز میلیون زائر را با پای پیاده به کربلا می برد.

امام جمعه دندی همچنین روز نیروی دریایی را گرامی داشت و با اشاره به روز جهانی مبارزه با ایدز،  از مواد مخدر و ارتباطهای نامشروع بعنوان عوامل ابتلا به این بیماری یاد کرد.

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 آذر 6
زمان : ساعت 2:6 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377241
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 140
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا