سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/9/2
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران وشهر دندی: تفکر و اندیشه بسیج دارای شاخصه های، از جمله خدامحوری ،ولایتیمداری، حق گوئی، تکلیف گرائی و عقل گرائی ، ایثار در راه خدا ، بصیرت و شناخت دشمن،مدیریت جهادی و تعبد الهی است.

امام جمعه شهردندی و بخش انگوران امروز در خطبه های این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوایی الهی، اطاعت اوامر الهی و دوری از معصیت، گفت: تقوا یکی از ضرورت های زندگی انسان است که بهترین راه تقوا مهار نفس می باشد.

حجت الاسلام خورشیدی اطهر با گرامیداشت هفته وحدت و تبریک میلاد پیامبر اکرم ص و امام صادق ع گفت: یکی از ارکان نظام اسلامی، وحدت در جامعه است که در این راستا قرآن کریم اتحاد را در زمره نعمت های الهی شمرده است.

وی با بیان موانع وحدت، افزود: پیروی از شیطان و تمایلات نفسانی که قرآن فرموده لا تتبعو اخطوات الشیطان، زیاده خواهی مخصوصا در مسایل اجتماعی و سیاسی، خود بر تر بینی، جهل و بی بصیرتی، بزرگ نمائی اختلافات از مسائلی است که باعث عدم وحدت میشود .

خطیب جمعه شهردندی گفت: وحدت رمز پیروزی است که باید همه مسلمین به آن پایبند بوده و برای باهم شدن در جهان یک گام و یکصدا باشند.

حجت الاسلام خورشیدی اطهر، هفته بسیج را تبریک گفت و اظهارداشت : عنوان بسیج از ژرفای ذهن امام ره تبلور یافته و در 5 آذر سال 58 این روز را روز بسیج نامیدند. وی افزود: تفکر و اندیشه بسیج دارای شاخصه های، از جمله خدامحوری ،ولایتیمداری، حق گوئی، تکلیف گرائی و عقل گرائی ، ایثار در راه خدا ، بصیرت و شناخت دشمن،مدیریت جهادی و تعبد الهی است.

امام جمعه شهردندی گفت: امام امت (ره) فرمود بسیج تنها منحصر به ایران نیست باید هسته های مقاومت در تمامی جهان به وجود آید و در مقابل شرق و غرب بایستد، که امروزه با توجه به اتفاقات و مقاومت های مسلمانان در برابر استکبار این امر بین المللی شده و تفکر بسیج به خارج از مرزهای ایران صادر شده است.

حجت الاسلام خورشیدی اطهر با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص اهمیت بسیج،اظهارداشت: مقام معظم رهبری مدظلعه العالی فرمودند؛ بسیج باید به سر نوشت خود و جامعه فکر کند.

خطیب جمعه شهردندی در ادامه با اشاره به مباحث سیاسی روز جامعه گفت: اروپا در تضمین منفعت اقتصادی ایران تعلل دارد، معلوم است که وعده سرخرمن می دهد و در پی وقت سوزی است که لازم و ضروری هست، دولت مردان اقتدار را حفظ و با پشتوانه مردم به بد عهدی آنان پاسخ دهد .



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 97 آذر 7
زمان : ساعت 9:47 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 376660
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 115
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا