سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/6/23
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام صبحی امام جمعه موقت شهر دندی: پاسداری از عاشورا فقط در برگزاری روضه های بدون توجه به اهداف و آرمان های حسینی نیست؛ پاسداری از عاشورا در محبت های فاقد معرفت خلاصه نمی شود. پاسداری از فرهنگ عاشورا، با اقامه معروف ها و نبردها با همه منکرات اجتماعی و به ویژه فرهنگ وابستگی به کفار خارجی و مبارزه با ترویج فرهنگ اقتصادی استعماری تحقق می پذیرد


امام جمعه موقت دندی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سقوط رضاخان گفت: در25شهریورسال1318شمسی(1941 م) ، بعد از جنگ جهانی دوم که روس ها و انگلیس ها بدون اینکه با مانعی برخورد کنند ، حکومت 16ساله دیکتاتوری رضا خان را ساقط کردند و رضا خان به آفریقای جنوبی تبعید شد و پسرش محمد رضا با موافقت انگلیس ها به جای اونشست.

حجت الاسلام صبحی روز رحلت مولف نهج البلاغه، سید رضی را گرامی داشته اظهار داشت امام صادق (ع) فرموده اند: علماءِشیعه ما مرزبان هستند.عالمان دینی علاوه بر تبیین مکتب ، موظف بر مرزبانی در حریم فرهنگ دینی مردم هستند. مقام معظم رهبری در اینجا تعبیر زیبایی دارند؛ معظم له فرموده اند این تهدیداتی که از بیرون می آید، حالا در قالب تهاجم فرهنگی، ایده هایی که می آید مثل یک بمب شیمیایی می ماند، از این باید مراقب بود.

خطیب دندی با عرض تسلیت ایام محرم و تاسوعا و عاشورا بیان داشت: پاسداری از عاشورا ، پاسداری از ایمان و توحید و حاکمیت خداوند سراسر جهان است. پاسداری از عاشورا فقط در برگزاری روضه های بدون توجه به اهداف و آرمان های حسینی نیست؛ پاسداری از عاشورا در محبت های فاقد معرفت خلاصه نمی شود.
پاسداری از فرهنگ عاشورا، با اقامه معروف ها و نبردها با همه منکرات اجتماعی و به ویژه فرهنگ وابستگی به کفار خارجی و مبارزه با ترویج فرهنگ اقتصادی استعماری تحقق می پذیرد.?



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 شهریور 24
زمان : ساعت 11:13 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377187
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 140
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا