سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/7/13
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام صبحی امام جمعه موقت بخش انگوران و شهر دندی: افکار عمومی ضمن مطالبه، برخورد قاطع با اخلالگران در سیستم پولی و مالی کشور از قوه قضائیه انتظار دارند.

حجت‌الاسلام وهاب صبحی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی؛ ضمن دعوت نمازگزاران به تقوا و صبر در برابر مشکلات اظهار داشت:  تحمل و بردباری پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در برابر کوه مشکلات که از هر سو به آن حضرت روی می‌آورد و موانع گوناگونی که هر یک می‌توانست سد راه اهداف بلند حضرتش باشد، تمام دشمنان و مخالفین سرسخت آن حضرت را به زانو درآورد.

خطیب نماز جمعه دندی افزود: کسب بینش‌های متعالی، رسیدن به عظمت روحی و روانی، به دست آوردن ملکه تقوی، صفای باطن و آزادگی روح، دوری از زشتی‌ها و گرایش به خوبی‌ها، آثار جسمانی، بهداشتی، فردی و اجتماعی، نمونه‌ای از ره آورد رفتار عبادی افراد است.
وی در ادامه با اشاره به تلاش قوه قضائیه در برخورد با اخلال‌گران و مفسدان اقتصادی افزود:  اکنون احکام بیش از 30 نفر از اخلالگران اقتصادی صادر شده است و برخی دیگر از متهمان همچنان در انتظار صدور حکم هستند.

صبحی تصریح کرد: افکار عمومی ضمن مطالبه، برخورد قاطع با اخلالگران در سیستم پولی و مالی کشور از قوه قضائیه انتظار دارند که با متخلفان و مسببان اصلی آشفتگی بازار همچون این سی و اندی نفر برخورد قاطع و فوری داشته باشد.
امام جمعه موقت دندی همچنین با تقدیر از پاسداران امنیت کشور در برابر دشمنان گفت: پاسخ موشکی سپاه به مقر تروریست‌های حادثه اهواز از 570 کیلومتری این پیام را دارد که امنیت برای ما مهم است و اگر کسی امنیت ما را سلب کند با پاسخ قاطع روبرو خواهد شد.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 97 مهر 18
زمان : ساعت 9:18 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377185
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 140
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا