سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/4/30
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: برجام یک توافق بین‌المللی بود که به اذعان همه گروه‌ها و جناح‌ها حتی مذاکره کنندگان، با تحریم‌های آمریکا روح و جسم آن آسیب دیده و ملت انقلابی منتظر اقدام انقلابی دولتمردان و اعضای نظارت به برجام است.

امام جمعه دندی: در کابینه جدید از مدیران انقلابی، جهادی و متخصص و جوان استفاده شود. 

حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه‌های نماز جمعه امروز دندی با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: تقوا بهترین گنج و محکمترین پناهگاه و مایه نجات از هلاکت دنیوی و اخروی است.

وی با بیان اینکه از منظر قرآن و دین اسلام در کسب معنویات و تکامل انسانی بین زن و مرد فرقی وجود ندارد، با تبریک اول ذیقعده سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، گفت: دختران امروز، مادران فردای این کشور هستند، پس ای مادران امروز، برای آینده جامعه و کشور مادران خوبی تربیت کنید.

امام جمعه دندی با بیان اینکه عفت و حجاب یادگار حضرت زهرا (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س) است، گفت: مقام و ارزش زن به عفت و حجاب و حیاء اوست.

وی با اشاره به قراردادهای خارجی و تاکید بر دقت و حساسیت در قراردادهای بین‌المللی گفت: دلیل دقت و حساسیت در قراردادها دشمنی دشمنان است.

حسینی نسب با اشاره به نمونه‌های از قراردادها و عهد شکنی دشمنان، گفت: برجام یک توافق بین‌المللی بود که به اذعان همه گروه‌ها و جناح‌ها حتی مذاکره کنندگان، با تحریم‌های آمریکا روح و جسم آن آسیب دیده و ملت انقلابی منتظر اقدام انقلابی دولتمردان و اعضای نظارت به برجام است.

وی از سند 2030 به عنوان یک قرار داد دیگر یاد کرد و با بیان اینکه این قرارداد موجب اعتراض رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع معظم تقلید شد، گفت: امضاء کنندگان این سند، منکر این قرارداد بودند اما خودشان این سند را  لغو کردند و در اینگونه قراردادها نمی‌دانیم دم خروس را قبول کنیم یا قسم حضرت عباس را؟

امام جمعه دندی با بیان اینکه در مسأله رابطه با کشور ها به جز رژیم صهیونیستی که یک گروه غاصب هستند و آمریکا نیز به دلائلی و همچنین قرارداد با شرکت‌های اروپایی و حتی آمریکایی، نظر رهبر معظم انقلاب مثبت است، گفت: اما آنچه مهم است باید عزت و استقلال کشور، اسرار و رازداری طرف مقابل تضمین شود.

وی با اشاره به اینکه قرارداد با شرکت‌های اروپایی اولا باعث امنیت ملی و بی‌اثر کردن تحریم‌ها می‌شود، به قرارداد ایران با شرکت توتال فرانسه اشاره کرد و گفت: وقتی گزارش این قرارداد به محضر رهبر معظم انقلاب می‌رسد و به دستور ایشان کارشناسان اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری قرارداد را بررسی می کنند، 150 اشکال ریز و درشت داشته و سؤال اینجاست چرا مسئولان دقت نمی‌کنند که همچنین مشکلی در  برجام و سند 2030 هم وجود داشت و رهبر معظم انقلاب وارد شده و مشکل را حل و  اشکالات را تذکر دادند.

حسینی نسب با طرح این سؤال که آیا مذاکره کنندگان و کسانی که قرارداد می‌بندند تخصص و اطلاع کافی ندارند یا بی‌تفاوت هستند، گفت: در کابینه جدید از مدیران انقلابی، جهادی و متخصص و جوان استفاده شود.

وی با بیان اینکه 14 مرداد روز تحلیف ریاست جمهوری اسلامی است و ما برای دولت جدید آرزوی توفیق می‌کنیم، گفت: باید کابینه‌ ای تشکیل شود که بتواند شعار ها و وعده‌های رئیس جمهور محترم را در بحث ایجاد اشتغال و تولید و رفع رکود و بیکاری محقق کند.

امام جمعه دندی با تبریک پنجم مرداد سالروز اقامه نماز جمعه بعد از انقلاب و روز نماز جمعه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محراب، آیت‌الله طالقانی و آیت‌الله مشکینی، گفت: نماز جمعه از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مرکز و محور برنامه‌های فرهنگی است.

وی به آغاز هفته حج اشاره کرد و گفت: حج فریضه الهی است و برای کسانی که مستطیع هستند واجب می‌شود و هیچ عملی نمی‌تواند جایگزین حج شود و یا بخاطر دشمنی‌ها و توطئه ها نمی توان حج را تعطیل کرد.

حسینی نسب با تاکید مجدد به پرداخت زکات، و با اشاره به بازدید خود از سیلوی شهر دندی و عدم ظرفیت آن مکان، از مسئولان خواست نسبت به خرید و حمل محصولات کشاورزان در زمان مناسب اقدام کنند.

وی با انتقاد از عدم رعایت موازین شرعی و آزار و اذیت همسایگان و مؤمنان در عروسی‌ها و اعتراض چندین باره مؤمنان و متدینین گفت: در این باره باید موازین شرعی، اخلاقی و قانونی رعایت شود.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 تیر 31
زمان : ساعت 9:2 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377063
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 191
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا